Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MimixDaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:09

Eske_B schreef:
Veelichte zit doe ik soms nog steeds, bijna een automatisme geworden :').
Paard meerennen met de auto ook...
En stiekem zijn we allemaal nog een beetje Penny, diep van binnen...

ja me2XDXD. verlichtezit alleen als niemand kijkXDXD.
bij mij was het altijd een valk met maanogen die meerendeXDXD.

bij mij in de buurt heb je van die hellinkjes waar onze honden altijd op en af moetenXDXD.
in het bos over boomstammen springen, galloperen, crossen.
in de tuin met mn broertje hindernissen maken(nogsteeds _O- ) en dan 40 cm fzo springen(helemaal trotsXD).
en dat tegen alles en iedereen klakken komt me ook wel bekent voorXD

littleponyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:22

haha, mijn broertje was een paard: Mike heette hij altijd :')

soms deed ik ook mee, ik heette dan Blacky

geweldig :')

HappyHorse4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 15:28

geweldig dit topic :')
ik als penny, had een keer gelezen dat je je paard niet over je heen mocht laten lopen, ik nam dat letterlijk natuurlijk O:) :')
op bezoek bij iemand met groningers, komt zo'n paard op me afgelopen in de wei... ik maar duwen tegen die breede paarden borst :') :oo

natuurlijk uren paardje spelen :') en na het rijden zo lang mogelijk in je paardrij kleding blijven zitten :j
random paarden een naam geven en dan daarmee een uur knuffelen "omdat ie mij zo lief vind." ahum, gras voeren.. ahum.. :=

of in groep 5/6 mn hele vriendinnen groep net zo lang de oren van het hoofd zeuren tot dat iedereen meedeed met paardje spelen :') :j

de schommel als paard gebruiken, álle penny posters (boven de 60) ophangen in een paardenvriendin haar kamer met de redenen: "dat zien we dat lelijke vlinder behang niet meer!" en "dan gaat al het behang stuk en dat mag je nieuwe!"(van het plakband) 8)7 :') _O- :oo

JoosTsjal

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:46

love naar dit topic <3

heel mijn kamer hing vol met penny posters, zo als de meeste hier :)
ook speelde ik heel vaak paardje met mijn zusje. en klikte ik als mensen moesten doorlopen...
daar heb ik nog steeds last van..als mensen op de trap op school niet doorlopen dan klik ik. :D

:9 :9 :9

CaTi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:18

Had toen ik 7 was een roze jurkje en een roze legging. Woonde er zowat in! Als mijn ouders niet keken deed ik de legging uit en over mijn hoofd als oren, geweldig zag dat eruit! Vond het nog mooi ook! *\o/*
Ook paardje spelen op de fiets komt belend voor, noemde hem altij Fire.
Hadden zo’n speciaal zakel voor op papa’s rug, arme papa heette Lisa. En dan veulentjes met papa en de fiets maken! :')
Had ook een vriendinnetje, hele middagen hadden we springles in de tuin. Lag altijd uitgeteld in bed....
Pony waar ik destijds op reed, had nooit een zadel op als ik er was!

Lisette1205

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:07

Geryon schreef:
Paardje spelen op de trampoline, inclusief teugels (het touw van een badjas, had ik in mijn mond). Mijn zus was de ruiter. Hele verhalen maakten we. We deden dressuurproeven (incl oefeningen tot en met het Z :')) en springen (al ging dat niet zo goed). Mijn knieën waren zo kapot steeds auwww :')

Omg, haha ik en m'n zus ook vroeger :):)