Ik heb ook wel eens gehad dat ik 2 verzorgstertjes had.
En dat ze overal op internet gingen plaatsen dat ze Dee-Dee (mijn pony) samen hadden over gekocht, en dat er wel eens mensen naar me toe kwamen: Heb je Dee-Dee verkocht

En dat ik echt dacht hoe komen jullie daar op, bleken ze het, het hele internet rond gestuurd te hebben.
Heb ze gezegt dat Dee-Dee MIJN pony was, en dat er niks van hun bijzat
Uit eindelijk moesten ze stoppen, omdat ik een afspraak had vast gesteld niet op buitenrit (ze kan nogal gek uit de hoek komen) waren ze met z'n tweeën op buitenrit gegaan, was er 1 van afgevallen was mijn pony de weg over gerent. Terwijl ik lekker rustig op school zat, werd ik op gebeld door iemand van stal dat mijn pony bijna werd aangereden, omdat de verzorgster er was afgevallen op buitenrit

ik heb ze mooi even verteld dat ze niet meer hoefde te komen, en dat ze maar iets anders moesten zoeken....
Nu zoen ze het zelfde bij hun verzorg shetlanders, maar ik ben daar niet de eigenaar van en bemoei me er niet mee.
Waar ik wel nog woedend om ben geworden is, omdat een vriendin daar ook wel eens de pony's verzorgt ging ik een keer mee. Liet ze me hele schattige peeskappen en halsters en paarden spulletjes zien die mijn oude verzorgster had ''gekregen'' van iemand...... Ze had het gejat van mij
Heb dus gelijk mijn spullen die ik kwijt was terug gepakt, en ben naar haar huis gefietst en heb even met haar moeder gepraat, later zijn ze nog bij thuis op gesprek geweest, uiteindelijk is het opgelost maar ben nog steeds echt kwaad