Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milty schreef:tabaflab schreef:Die van die bodyprotector, net alsof je een schietspel aan het doen bent
Precies wat ik dacht, gewoon lasergamen in het bos! Wel geweldige opmerkingen, ik snap niet dat je daar zo snel op zou komen. Ik denk meestal pas een uur later aan een opmerking zoals die
Ponylovertjj schreef:Ik was een wedstrijd aan het rijden, was echt héél druk! Bij de prijsuitreiking had 1 jongetje maar 69 punten, en nog een meisje had 169 punten dus die had honderd meer. Zei dat jongetje hel verbaasd: WAAROM HEB IK NIET ZOVEEL PUNTEN ALS ZIJ!
Liaatje363 schreef:"Ja die bruine chagerein daar"... Oh bedoel je die van mij? het is toevallig een friese stermerrie die door het trainen ietwat bruin is geworden... Ik zo: "Ze is nooit chagereinig alleen als ze in de buurt is van mensen die ze niet mag of niet vertrouwd.... en toen was het stilll"
Skyliner schreef:Ponylovertjj schreef:Ik was een wedstrijd aan het rijden, was echt héél druk! Bij de prijsuitreiking had 1 jongetje maar 69 punten, en nog een meisje had 169 punten dus die had honderd meer. Zei dat jongetje hel verbaasd: WAAROM HEB IK NIET ZOVEEL PUNTEN ALS ZIJ!
Hoe kun je dat voor elkaar krijgen 69 punten dan heb je bij bijna alles een 2