Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shettepret schreef:Lieve schatten!!! Ik heb toch weer even heel erg veel geTemd. Er staan weer erg veel oneliners namelijk!
Voor degene die niet weten wat dat is:
De post van hierboven is wat we een one-liner noemen.
Houdt in dat het geen nuttige informatie is en hierdoor raakt het topic snel vol, wat natuurlijk ontzettend zonde is.
Je kan beter een tijdje niks plaatsen en dan in 1x een 'verhaal'.
Zo blijft het voor iedereen leuk om te lezen.
Ook kan je bijvoorbeeld op meerdere mensen tegelijk reageren of op 1 iemand uitgebreid.
Daarnaast is dit ook nog eens een slow chat.
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af.
Graag weer even op letten dus!!!
Ga hier nou niet op reageren met een 'sorry dat wist ik niet' oid, dat heeft namelijk geen zin!
Lees het, sla het op en doe er iets mee!
Je hoeft dus op deze post niet te reageren!! Dit omdat we dan weer off topic gaan!!
Thx y'all!!
Daphne_Uria schreef:Zoooo weer even wat tuigjes posten![]()
Gister een dekentje afgemaakt, moest al heeeel lang weer een nieuwe versie ervan maken![]()
Zondag ook nog een Bosal-rijsetje gemaakt, maar 5 euries![]()
Ook ben ik nog steeds trots op dit setje, ik weet niet of ik m al had gepost
Deze vind ik trouwens ook zelf nog heel mooi![]()
Dinsdag heb ik ook nog een nieuw setje afgemaakt, weet iemand een leuke naam voor dit setje? Ik heb al een luxe setje, standaard en simpel setje.
Het poppetje is trouwens een belville![]()
Ook heb ik een Sanne-Leoni repaint![]()
![]()
![]()
![]()
Mega trots op dit knollebeest![]()
Zo, dat was het weer
Telpeva schreef:Darn! nu ben ik wel erg nieuwsgierig, iedereen heeft nieuwe spullen gemaakt maar geen foto's!! ik ga geduldig wachten tot er weer wat beeldmateriaal voorbij komt.
Hoeveel repaints moet je nog PBL, het valt mij op dat je er al heel veel hebt die gebaseerd zijn op echte paarden, ben je soms een complete stal met echte paarden aan het overschilderen op modelpaarden? ik vraag het me al veel langer af, en ik denk ik vraag het nu maar eens