Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:xBontfire schreef:En nu gaan we met zn allen monica42 de grond in boren, echt top hoor!
We boren ze niet de grond in. Ze reageert gewoon op alles,wat best vervelend is.
Arc_En_Ciel schreef:xBerber schreef:Kijk, dit bedoelde ik nou. De helft van jullie reageert sarcastisch, en wie is het pispaaltje? Ik natuurlijk weer, zoals altijd
Maaargoe. Ik ben weg en blijf weg. Ajú, voor de 2de keer.
Pispaaltje?We hebben het al ruim een halfuur niet meer over wat jij geschreven hebt.
SienenIvo schreef:Ligt niet aan jou Bontfire,het zijn niet echt rot reacties,maar ze moet gewoon stoppen met heel de tijd te vragen wat we van haar vinden,of het over haar gaat en ze moet haar mening op iedereen zijn berichten.
xBontfire schreef:SienenIvo schreef:Ligt niet aan jou Bontfire,het zijn niet echt rot reacties,maar ze moet gewoon stoppen met heel de tijd te vragen wat we van haar vinden,of het over haar gaat en ze moet haar mening op iedereen zijn berichten.
Nee oké daar heb je gelijk in, maar 1 of 2 reactie's lijken me genoeg om haar dat duidelijk te maken en als ze het dan nog niet snapt dan is dat een beetje pech voor ons maar we bereiken er niks mee om zo door te gaan.
monica42 schreef:SienenIvo schreef:Ligt niet aan jou Bontfire,het zijn niet echt rot reacties,maar ze moet gewoon stoppen met heel de tijd te vragen wat we van haar vinden,of het over haar gaat en ze moet haar mening op iedereen zijn berichten.
Het is al begrepen hoor!!!!
SienenIvo schreef:xBontfire schreef:
Nee oké daar heb je gelijk in, maar 1 of 2 reactie's lijken me genoeg om haar dat duidelijk te maken en als ze het dan nog niet snapt dan is dat een beetje pech voor ons maar we bereiken er niks mee om zo door te gaan.
En daar heb jij dan weer gelijk in.
Maar ik heb haar dat ook al eens via PB uitgelegd,maar dat haalt toch niets uit..
SienenIvo schreef:[quote="monica42"
Ligt niet aan jou Bontfire,het zijn niet echt rot reacties,maar ze moet gewoon stoppen met heel de tijd te vragen wat we van haar vinden,of het over haar gaat en ze moet haar mening op iedereen zijn berichten.
Citaat:Ik wordt toch bot gereageerd