heey mijn inctructur is mijn stiefmoeder, maar m'n pony is heel dik hij weegt 300 kg dus ik weet niet hoeveel kg die dan kan hebben en bij mijn stiefmoeder les ik gratis
Laurenoptown, ik vind het nog passen maar de foto is niet zo duidelijk..
Saschabram wat probeer je nou te zeggen? Je past niet met 1,60 op shetlander, simpel
Friso_lover
Geplaatst: 10-12-12 22:46
Wat voor pony is het? Wat is de lengte? Hoe groot en zwaar ben jij? Als je pony heel dik is kan die minder hebben dan wanneer die en gezond gewicht heeft.
Friso_lover
Geplaatst: 10-12-12 22:47
Greek schreef:
Saschabram wat probeer je nou te zeggen? Je past niet met 1,60 op shetlander, simpel
Amen!
xNK
Geplaatst: 10-12-12 22:47
saschabram schreef:
heey mijn inctructur is mijn stiefmoeder, maar m'n pony is heel dik hij weegt 300 kg dus ik weet niet hoeveel kg die dan kan hebben en bij mijn stiefmoeder les ik gratis
saschabram, als hij zo dik is en idd 300 kg moet je er helemaal niet meer op zitten niet alleen ben jij te zwaar en te groot voor hem, hij moet ook nog zijn eigen overgewicht meesleuren... en natuurlijk zegt je stiefmoeder dat het nog past, ze is familie!
Je shet is te klein en te dik voor je klaar, das gewoon een feit. En jij met je 1.60 bent zeker weten te groot, ik ben ook 1.60 en ga zeker niet op een shet meer zitten. En ja je stiefmoeder zal heus niet zeggen nee past niet meer
Ik ben ook benieuwd wat jullie van deze combi vinden! Vriendin is 19 jaar en rijdt sinds kort Boris bij, geen idee hoe groot ze is, Boris is 1 meter ongeveer. Houd er wel rekening mee, dit gaat niet om rondhobbelen maar dressuurmatig correct rijden en af en toe een buitenritje, hij wordt dus wel op de juiste manier belast. Voor ongeveer 1 keer in de week ofzo.
Ben benieuwd! Wetende dat Bokt heeeel erg pietepeuterig is op mensen op shetlanders.