Wiz schreef:Citaat:Dankjewel! Nou,opzich zou ik nog ontzettend veel geluk moeten hebben.
Maargoed,ze staat nu in het weiland achter het kamp,gelukkig dat ik alleen de sleutel heb want anders was ze allang weg. Ze hebbem het hek al geprobeerd los te breken.
Ik heb al ontzettend vaak gezegd dat ik niet zonder Tuck kan er waarom niet maar ze denken alleen maar aan zichzelf en het geld.
Ik hoop echt voor je dat je dat geluk hebt. Probeer hoe moeilijk ook zonder teveel emoties te communiceren. (dan bedoel ik niet jouw gevoel voor Tucker, maar de hele situatie met jouw ex) Probeer desnoods een onafhankelijk iemand mee te nemen, of iemand van het kamp waar jij nog wel goed contact mee hebt die ook goed contact heeft met de oom van jouw ex. Waarschijnlijk heeft het geen zin om jouw ouders of vriendinnen hierin te betrekken. Zij zijn toch gekleurd door hun zorgen om jou waardoor onderhandelen moeilijker wordt.
Wie betaald op dit moment de stalling/weidegang van Tucker? Omdat jij als enige de sleutel hebt? En de eigenaar van het land is iemand anders dan de toezichthouder toch? Kan de eigenaar van dit land, dus waar jij aan betaald hebt, niet samen met jou een gesprek aangaan?
En wat ik al eerder schreef, probeer rustig te praten. Geef aan dat dit ook absoluut niet is wat jij wil! Dat jullie (neem ik aan) ook een hele leuke tijd samen hebben gehad en dat jouw insteek nooit is geweest om het zo te laten eindigen. Dat het jammer is maar dat dat los staat van wat jij hebt opgebouwd met Tucker. Probeer of de oom zich wil bedenken wat hij nou eigenlijk met de pony wil, heeft hij er zelf iets aan behalve kosten? Het is een pony zonder stamboom of papieren dus voor de verkoop heeft hij er ook niets aan. Geef hem ook aan hoe dankbaar jij bent dat hij jou de tijd met Tucker gegeven heeft, en dat jij een leuke tijd hebt gehad met hun. Ik kan nog wel even doorgaan maar de samenvatting: Probeer een gesprek te krijgen waarin alle positieve dingen worden benadrukt. Dit maakt het voor iedereen prettiger en hierdoor wordt hij misschien ook beter gezind dan wanneer er vingers worden gewezen over wat er allemaal mis is gegaan. Wees in ieder geval de verstandige in dit verhaal.
Heel veel succes meis!

heeft volgens mij niets te maken met het wonen in een wagen of in een huis.
Het is natuurlijk niet niks, een dier die je als je eigen beschouwd (en misschien is het ook wel gezegd dat ze hem aan je geschonken hebben) en dan is het in eens weer hun paard..