SienenIvo schreef:De instructeur zegt de dingen niet...
Misschien dan een ander instructeur opzoeken die je dit dan ook allemaal netjes uitleg. Waarom en hoe je bepaalde dingen doe.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:Dat doet ze ook!
Ze laat me soms zo een keertje 10 min voor mijn eigen rijden en dan zegt ze wat goed en wat fout is!
SienenIvo schreef:Asyaa schreef:Waarom wil je dan niet dat die instructeur jou continu op die dingen wijst?
Dat moet ik toch zelf weten??
Dat doet ze soms ook hoor!
Vjestagirl schreef:SienenIvo schreef:Ze legt alles wel goed uit en ze wijst me ook op die dingen,maar op cc gaat ze toch ook niet in het midden staan en zeggen;Sien door de hoeken rijden...
Ik wil helemaal geen andere!
Als jij niet goed door de hoeken rijdt, dan moet ze dat wel zeggen, zodat jij erop kunt letten!
Asyaa schreef:Wat wil je?
Dat we zeggen dat die jurys enorme oetlullen zijn en jij de sterren van de hemel rijd?
Het commentaar dat op je protocol staat lijkt me een zeer duidelijke uitleg waarom je geen hoge punten haalt. Aan al die problemen kan wat worden gedaan, echter dat vereist goed kunnen rijden. Kan je dat niet dan zul je nooit die problemen kunnen verhelpen en dus nooit hogere punten halen. Gelukkig zijn er weinig die al goed kunnen rijden als ze geboren zijn en kan een instructeur je daar mee helpen. Kan jou huidige instructeur niet helpen met deze problemen wordt het tijd om een nieuwe te zoeken.
SienenIvo schreef:Hoi Allemaal,
Ik heb 20 juli een haflinger gekregen.
Nu doe ik ook aan wedstrijdjes,maar ik krijg meestal weinig punten.
Mag dit wel??
Mogen de jury's minder punten geven op een haflinger??
Ik rijd netjes zeggen ze allemaal dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen...
Alvast bedankt,
Groetjes Sien
SienenIvo schreef:Vjestagirl schreef:Ok. Dus je instructeur wijst je niet op de basis, en kan niet steeds zeggen dat je door de hoeken moet rijden, maar als je niet door de hoeken rijdt zegt ze het wel?
Ze zegt wel van:hoeken in rijden,stelling houden enz...
Maar niet CONTINU!
Paddenpad schreef:Als je zo doorgaat en lekker eigenwijs blijft dan ga je ook zeker nooit never M1 rijden!
Wil je wat leren of niet,zoniet geef dan niet af op de jury en je instructrice,en stop met wedstrijden en ga lekker boshobbelen of zandhappen en verdoe een ander zijn tijd en energie niet,en je ouders hun geld!
Zo ja,je mond houden in de les en proberen te doen wat men zegt hoe je behoort te rijden en je gevoel erin leggen,goed luisteren,opnemen en leren en je attitude aanpassen anders word het nooit niks,zelfs niet al zit jij op een doorgewinterde sportpony!!
SienenIvo schreef:Vjestagirl schreef:Ok. Dus je instructeur wijst je niet op de basis, en kan niet steeds zeggen dat je door de hoeken moet rijden, maar als je niet door de hoeken rijdt zegt ze het wel?
Ze zegt wel van:hoeken in rijden,stelling houden enz...
Maar niet CONTINU!