Nee ik wil niet meer mooi kijken...Ik wil een kusje!!Hij kon best mooi zijn:http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQLY6YG8.jpg
ik wil er nog wel een paar van mijne opzoeken, ik beloof alleen niet dat ze zo maf zijn als de eerste die ik plaatste
Herkenbare beweging soms zo erg dat hij zichzelf uit balans brengt, en af en toe ook onder het zadel als hij erg opgefokt is en zijn zin niet krijgt
Mijn pony heeft ook zo'n hoofdtik. Als we naar het bos gaan of als hij heel vrolijk is doet ie het constant.Hahaa, wie heeft er nog foto's??
Die van jou is een merrie? Ik dacht dat het een typische 'teveel mannelijkheid' hoofdzwaai was Deze vind ik ook altijd leuk, wat nou onnatuurlijke houding die rollkur? Mijn pony rent gerust zo een tijdje rond hoor En voor degene die zijn ogen zo eng vonden hier nog een dat die ogen er nog niet uit zijn geplopt
IcePrincess schreef:Die van jou is een merrie? Ik dacht dat het een typische 'teveel mannelijkheid' hoofdzwaai was Nee, de mijne is een ruin (die denk dat ie is hengst is)..
IcePrincess schreef:Ja jij sprak over hij maar mang zei zij .okee, mischien heeft ze ze door elkaar gehaald, kheb er namelijk meer en ik heb ook wat foto's geplaatst van een merrie en van een ruin.