Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ik zat nog steeds helemaal scheef en kon er niet op krabbelen.....dus daar ging ik: helemaal zeiknat in de plas!!!!!!
die gelukkig veilig op stal aangekomen is pfffffffffffffff, ga nooit meer zonder zadel over de weg. Er reed een auto met aanhanger keihard langs me met veel kabaal. Ze is nog nooit gaan rennen, maar net toen gebeurde het. Die mensen stapten uit omdat ik op de grond lag: zeiknat. Die zullen ook wel gedacht hebben: waarom ben je helemaal doorweekt?
). camilla1998 schreef:toen ging ik met mijn pony naar het bos.
we kwamen een meertje tegen mijn pony wou drinken, dat mocht van mij.
toen deed hij zijn hoofd naar beneden om te drinken, maar ik was vergeten aan te singelen.
ik gleed dus (met zadel en al) van z'n nek, in het water. ik lag in het water en het zadel halverwege op z'n nek.
mijn moeder moest heel hard lachen , nou ik niet hoor! ik had het zand in m'n onderbroek, lekker.
gelukkig zag niemand anders het.

Tijdens het vallen (ik had de grond volgens mij nog niet geraakt) riep ik tegen mijn moeder: Niks aan de hand, geen pijn, gaat goed, geen zorgen oid..

Herinner me nog een grappige van toen ik nog een heel klein GTI-tje was ...
Ik zat op een Shetlander (toen was ik rond de 1.65, maargoed
) en na de galop ging ze heeeeeeel hard draven, waardoor ik m'n beugels kwijtraakte. En ipv dat ik me vasthield aan het zadel of m'n voeten op de grond zette, want dat kon bijna, bleef ik stuiteren en stuiterde ik eraf.
Die pony stond toen echt vet stom te kijken, en zelfs m'n instructrice lag op de grond van het lachen.