@ natasha1996: Ik had inderdaad gezien dat ik gewonnen had maar ik heb er toen niks over gezegd omdat er nadien besloten werd dat de wedstrijd nog open bleef tot 2 mei. Andere mensen hadden dus kan om nog in te zenden, waardoor het niet 100% zeker meer was of ik wel had gewonnen. Maar ik ben erg blij hoor! Ik zal je binnenkort de gegevens sturen voor m'n prijs ^^
Ik geef mijn paarden ook zo nu en dan een bad trouwens, want die zitten echt altijd GEWELDIG onder het stof omdat ze op gewone open planken staan.
En nog een ander leuk nieuwtje, maar vooral voor mijzelf, mijn voskleurige ijslander is eindelijk aangekomen Ik kan 'm alleen nog niet openen want m'n moeder heeft 'm in de auto liggen, dus nu ben ik héél benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte
Ik ga binnenkort met school naar Düsseldorf en ik ben van plan een boel schleich mee te nemen tijdens de vrije uurtjes. Heeft er iemand een idee over de prijzen in Duitsland? Scheelt het erg veel in prijs of valt dat best mee? Ik ben van plan om alle 'spullen' daar te kopen dan die ik nog moet (ponyrijset bv)
HxSunlight
Geplaatst: 02-05-11 21:06
dankjuh
in Duitseland is het wat bekender schleich volgens mij is het dan daar ook goedkoper heb ik gehoort
little_birdy
Geplaatst: 02-05-11 21:08
ik heb trouwens het arabieren veulen te koop (staand) 3 euro en de dressuurmerrie *uniek* voor 5 euro
iMandy
Geplaatst: 02-05-11 21:10
Ik ben er achter dat ik het oude Holsteiner veulentje heb gekocht op de rommelmarkt. Vindt hem niet geweldig mooi maarja, hij hoort bij de verzameling en voor dat geld.. is hij het toch ook wel weer waard.
Wat is de staat van het arabier veulentje?
HxSunlight
Geplaatst: 02-05-11 21:11
de dressuur merrie die je te koop hebt staan id die geraipent
Ik heb op de vrijmarkt ook geen schleich kunnen vinden. Maar gelukkig heb ik ook de fjord ;p. Sinds kort spaar ik ook die farm animal paardjes, die zijn echt leuk! Maar ben eigenlijk meer aan het zeuren nu voor een eigen paard dan bezig met schleich.