Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarlies96 schreef:400?Ik dacht 200
Maar volgens mij kan die mensen van dat park niet zoveel schelen als ze ziek zijn ze halen er vast niet snel een DA bij.. Die denken vast ach we hebben zoveel pony's eentje minder maakt niks uit. Teminste lijkt me wel want die mensen van ppc geven echt niks om die pony's anders laten ze die pony's ook niet door iedereen berijden en die mensen van ppc weten niet eens hoe die kinderen er mee omgaan maar dat boeit ppc toch niet want het zijn máár pony's voor hun.
xmarlies96 schreef:Weet ik niet. Maar die mensen van ppc geven vast niet veel om die pony's.
xmarlies96 schreef:400?Ik dacht 200
Maar volgens mij kan die mensen van dat park niet zoveel schelen als ze ziek zijn ze halen er vast niet snel een DA bij.. Die denken vast ach we hebben zoveel pony's eentje minder maakt niks uit. Teminste lijkt me wel want die mensen van ppc geven echt niks om die pony's anders laten ze die pony's ook niet door iedereen berijden en die mensen van ppc weten niet eens hoe die kinderen er mee omgaan maar dat boeit ppc toch niet want het zijn máár pony's voor hun.
xMarloes schreef:welke pony vind het leuk om jakkerende kinderen op hun rug te hebben, heel de dag lekker in het zand in de zon bij een huisje te staan, soms bij mensen die er 0,0 verstand van hebben!?
Ik bedoel; die beesten hebben niks....ze hebben geen gras, ze staan maar bij dat huisje op wat zand....
en dan soms ook nog die veelste dikke & grote kinderen.
De leeftijd grens gaat tot 12jaar. maar wie zegt dat een kind van 12 niet lang kan zijn en niet zwaar?
xxliekeee schreef:xMarloes schreef:welke pony vind het leuk om jakkerende kinderen op hun rug te hebben, heel de dag lekker in het zand in de zon bij een huisje te staan, soms bij mensen die er 0,0 verstand van hebben!?
Ik bedoel; die beesten hebben niks....ze hebben geen gras, ze staan maar bij dat huisje op wat zand....
De leeftijd grens gaat tot 12jaar. maar wie zegt dat een kind van 12 niet lang kan zijn en niet zwaar?
dat ze niets hebben is echt niet waar, sowieso de hele avond en ochtend hooi en overdag worden ze volgestopt met wortels, zelfs bij de kindjes die als gekken rondracen.
EskeGirl schreef:xmarlies96 schreef:Weet ik niet. Maar die mensen van ppc geven vast niet veel om die pony's.
Volgens mij overdrijf je nu wel een beetje!
Diep pony's zorgen voor het inkomen voor PPC, en volgens mij behandelt het personeel ze goed.
Ik denk eerder dat het komt door die meisjes die zo 'goed' kunnen rijden, met hun eigen zweep die pony's zo mooi in de krul kunnen krijgen(zaag zaag zaag) en de pony's eens een lesje zullen leren.
xxliekeee schreef:xMarloes schreef:welke pony vind het leuk om jakkerende kinderen op hun rug te hebben, heel de dag lekker in het zand in de zon bij een huisje te staan, soms bij mensen die er 0,0 verstand van hebben!?
dat ze niets hebben is echt niet waar, sowieso de hele avond en ochtend hooi en overdag worden ze volgestopt met wortels, zelfs bij de kindjes die als gekken rondracen.
MerelxG_R schreef:Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet niet precies hoe het is enzo. Maar als ik die filmpjes zie vind ik het er allemaal niet fijn uit zien. Veel te grote kinderen op shetjes, kinderen die de ponys stijgeren aanleren door eens flink die benen in de buik te duwen en aan de mond te trekken en zo kan ik nog even door gaan.![]()
Nee, ik zou er nooit heen gaan.