Evelyne79 schreef:Vrijdag trouwens nog: Wat doen die friezen hier in limburg???, het zijn geen friezen maar tinkers! oh, ik dacht dat die meer wit hadden?
Zucht
Hahaha..!! En dan nog, waarom zouden er geen friezen in Limburg kunnen zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jaar (ipv 28 neem ik dan maar aan haha... 
lijntjuhhh schreef:trickywonder schreef:ik rijd in westerntenue op een fjord met lange manen. in de winter compleet met schapenvacht over het zadel en zo'n lange waxjas. gister hoorde ik dat ze ons er zo leuk uit vonden zien samen. "moet je die fjord zien! dat ziet er leuk uit!" ook vragen veel mensen of ze mijn paard mogen aaien. Als we met de huifkar op stap zijn dan vragen veel mensen of we op vakantie zijn. ook maken mensen dan zomaar foto's bijv.
dat ze jou fjord nog als fjord herkennen.. ik rijd wel een op mijn verzorgfjord(met lange manen) door het dorp en dan vragen mensen(vooral kleine meisjes die net besmet zijn met het penny-virus) wat voor een ras het is. heb als verschillende dingen gehoord maar meestal denken ze toch dat het een haflinger is. als ik dan zeg dat het een fjord is krijg ik vaak te horen hoe dat kan want hij heeft immers lange manen.
wordt inderdaad ook vaak gevraagd of ze hem mogen aaien en een veel gehoorde opmerking is: wat een lief paard!
sprietlover schreef:Haha, Meestal kinderen die ons nastaren en zeggen ' Woww, Kijk mama, een héel groot paard '
Maar ook wel eens dat we op de RUITERPADEN reden, dat er een man was met 4 honden, die los tussen de benen van mijn pony door liepen, Ik zij zo van : Het is niet mijn schuld als die beesten een trap krijgen hoor! Werd die vent ook nog boos van 'Ja, Jullie mogen hier niet komen, wij hebben ook het recht hier te lopen, en je moet je bneest onder controle hebben'
Sja, Dat kan dus ook..
HIJ mag daar niet komen of ben ik nou gek