Dat gebruikers korte berichtjes gaan sturen die meestal off topic zijn, dat het een soortje van chatbox word
Maar.. Laten we weer ontopic gaan
ponypret123
Geplaatst: 09-03-14 22:42
Ik ben er 3x geweest;) helaas nu te groot en te oud:(
1e keer: punky 2(al heel oud, ach wat een schatje)o en theo masr die had ik 1 dag 2e keer: natuurlijk weer punky 2 3e keer: eerst een andere maar die sprong over het hek omdat hij bang was van het omweer en hij wilde steeds mn moeder omver rijden voor eten Toen Jochem, was toen best nieuw, stond een half uur stil maar we hielden vol want want wat was hij toch schattig uiteindelijk een hele week gereserveerd, wat een lieffie
Hoe komt ponyparkcity eigenlijk aan zijn ponies want ze zijn over het algemeen heel braaf en Shetlanders staan bekent als super ondeugend en irritant
ponypret123
Geplaatst: 09-03-14 23:02
Soofjesuper schreef:
Hoe komt ponyparkcity eigenlijk aan zijn ponies want ze zijn over het algemeen heel braaf en Shetlanders staan bekent als super ondeugend en irritant
Geen idee haha, maar ze zijn zeker niet allemaal zo lief en wat me op is gevallen is als er nieuwe zijn dat ze best lastig kunnen doen ik denk dat ze de pony's gewoon normaal inkopen niet in het bijzonder Maar ik ben ook weer benieuwd
Ja maar calista is net pas een rp en daarvoor was ze een lp en ze is gewoon heel braaf en dat zijn de meeste jonge paarden niet en paarden zoals garlic en spirit zijn ook heel braaf