Laatste 2 passen nog wel. Allebei niet onwijs lang meer..
marloes12345
Geplaatst: 19-05-13 19:32
ik denk dat ik te groot was ik heb een weekje op hem gereden in denemarken. ik vond mezelf te groot maar mocht geen andere pony en wou toch wel rijden (en we hadden er immers al voor betaald) wat vinden jullie:
Ik vind het ook te groot. Maar ach, voor dat weekje
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 19-05-13 19:36
Ik vind het niet meer passen omdat het zadel veel te klein is voor jou. En dat is niet banketstaaf bedoeld ofzo, want aan jou ligt het niet, maar doordat het zadel voor jou te klein is is dat pijnlijk voor het paard.
Laatste vind ik wat te groot, zadel is ook te klein voor jou maar daar kan je niks aan doen, ik denk dat het voor het ene weekje niet heel erg veel uitmaakt.
Ik vind die met de witte pony eigenlijk te groot. Die daarna past nog. Laatste is te groot maar misschien niet te zwaar omdat het een sterke pony lijkt. Zadel is wel te klein..
Heel bizar in dit topic vind ik eigenlijk dat iedereen die vragen stelt eigenlijk het antwoord wel degelijk zelf al weet: men verexcuseert zich vaak van te voren bij de foto al zelf. Heel apart, ik vraag me af wat men dan nog wil horen of een bevestiging? Als je het eigenlijk zelf al weet.....?!?
Dan zou ik zeggen: luister eens meer naar je eigen gevoel.
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 19-05-13 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt