Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:07

Voor de collie van Schleich.. is 3,50 goedkoop? En 5 euro voor de vos (rijpony?)?

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:12

EskeGirl schreef:
Voor de collie van Schleich.. is 3,50 goedkoop? En 5 euro voor de vos (rijpony?)?

Ik zou zeggen zeker van wel!
Zijn in principe gewoon de prijzen wat ze hebben gekost in de winkel :j
En de border collie is sinds 2009 al uit de collectie en de rijpony vos 2007. Als ik de goede modellen voor heb die je bedoeld dan :)
Dus dat is al 5 en 7 jaar uit de collectie, dus al best lang!

Als je dan telt 6,- verzendkosten, dan komt er zo'n 3 euro per beestje bij.
Dus zg 6,50 voor de border en 8 voor de rijpony.
Zonde qua prijs, maar denk dat je dan nog geen hele verkeerde koop hebt!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:14

Joyce_R schreef:
EskeGirl schreef:
Ik zag het al op je FB-pagina!
Die witte fries is mooi he :D.

Leuk dat je ook op de facebookpagina kijkt! :D
Probeer het een beetje bij te houden allemaal! Kopen er een hoop op het moment, dus komt een hoop op haha.

Vind 'm inderdaad wel leuk! Wel echt on-realistisch haha. Maar heeft wel wat! De uitvoering is mooi! :j

KittyDylan schreef:
Mijn 15 Schleich paarden zijn net binnen gekomen. Alleen de benen van de Shire hengst zijn 'buigbaar'. Hoort dit? Of komt dit omdat hij nieuw is?

Echt buigbaar valt bij die van ons wel mee. Maar vind het zo'n vreemd materiaal! Erg anders dan de rest en zo licht qua gewicht. Echt een beetje speelgoed vind ik m aanvoelen. Jammer, want wel een gaaf model!

---

Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.

Maar zeker een goede koop die camarque merrie! Goedkoper zal je m nergens krijgen denk ik :)

Hij doet me denken aan zo'n Bruder (?) Paardje :

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:15

Even met m'n moeder overleggen dan :j
Ik bedoel niet de Border Collie, maar de gewone Collie. Vrij oud geloof ik, zal even een foto zoeken.

Edit: Deze dus:
Afbeelding

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:20

KittyDylan schreef:
Hij doet me denken aan zo'n Bruder (?) Paardje :

Jaa precies! Mij dus ook! Of echt zo'n plastic speelgoedpaardje die je in zo'n zak van 10 stuks bij de bart smit kan kopen ofzo :=

Die collie is inderdaad zeker helemaal lang uit de collectie! Sinds 2004. Dus al 10 jaar! :))

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:24

Dit is de camarque die ik heb gekocht:
Afbeelding
(foto van de verkoper)

Zoals je kunt zien heeft hij wat zwarte streepjes bij de flank en bij de staart. Verder zien de hoeven er volgens mij wel goed uit. Ik heb geen foto gezien van de andere kant, dus dat is nog even een verrassing hoe die er uit zal zien :Y)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:25

EskeGirl schreef:

Heb even voor je nagekeken op ebay e.d.
De rijpony 13299 ligt daar qua prijs tussen de €6 en €15 euro. Allemaal in redelijke tot uitstekende staat. Daar zou dan nog verzendkosten bijkomen vanuit Duitsland +- 4 a 6 euro. Dus daar zit je met de pony sowieso goed!

De collie ligt tussen de €3,50 en €10 voor modellen die echt stevig beschadigd zijn. Een enigszins goed model staat er voor €8,50 exclusief verzendkosten.

Dus ook omgerekend met verzendkosten en prijs is deze koop goed die je op het oog hebt :j

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:27

Karla_1999 schreef:
Dit is de camarque die ik heb gekocht:

Zoals je kunt zien heeft hij wat zwarte streepjes bij de flank en bij de staart. Verder zien de hoeven er volgens mij wel goed uit. Ik heb geen foto gezien van de andere kant, dus dat is nog even een verrassing hoe die er uit zal zien :Y)

Ziet er aan deze kant voor zo'n oud vaak bespeeld model toch nog best goed uit! Gezien de krasjes enzo zal er wel mee gespeeld zijn. En hoop ik voor je dat de andere kant er ook goed uit ziet! Maar de hoefjes zien er inderdaad goed uit! Dus geeft wellicht hoop voor de staat! :)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:33

De verkoper heeft ook in de advertentie staan dat alles onbespeeld is en dat het alleen in de virtine kast heeft gestaan. Bij zo'n oud paardje verwacht ik natuurlijk dat deze pesoon hem niet nieuwe heeft gekocht. Dus voor een paardje die al redelijk veel eigenaren gehad zal hebben, ziet hij er nog goed uit :)

roosmol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:50

ik heb een vraag voor degene die het hebben. ik wil al heel lang een schleich binnenbak met zand op de bodem. weet iemand hoe dat moet? de bak heb ik al. moet alleen nog de bodem en zand. weet iemand welk zand je nodig hebt en waar je het koopt?

roosmol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:54

ik wil de nieuwe paardenstal en de rijsetjes van 2014!!!!!!!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:54

Je kan ook naar het strand/een zandbak en een potje zand meenenen :))

Ik heb een mail verstuurd voor het paard en de collie :D. Als ze door de brievenpus passen scheelt dat weer wat.

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 17:25

Joyce_R schreef:
Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.

Maar zeker een goede koop die camarque merrie! Goedkoper zal je m nergens krijgen denk ik :)

Vanuit waar haal jij 54 euro verzendkosten ? Vraag ik me af.

Ik heb een repaint gemaakt als cadeau voor iemand die ik ken en noodgedwongen haar paard moest verkopen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:32

wanuu schreef:
Joyce_R schreef:

Ik heb een repaint gemaakt als cadeau voor iemand die ik ken en noodgedwongen haar paard moest verkopen
[ Afbeelding ]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-
9/10151131_644543798961936_3826186691267240746_n.jpg[/img]

[ Afbeelding ]

Wat lief van je!
Wel zielig voor haar

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:41

Bod geaccepteerd en ze passen door de brievenbus, dus voor een 10tje inclusief verzendkosten 2 oude modellen *\%/*

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:00

EskeGirl schreef:
Bod geaccepteerd en ze passen door de brievenbus, dus voor een 10tje inclusief verzendkosten 2 oude modellen *\%/*

Ayeah! Gefeliciteerd! :D

wanuu schreef:
Joyce_R schreef:

Kwamen we gisteravond tegen via een site. Durf even niet te zeggen waar vandaan dat was, pap liet 't zien. Vanuit Amerika was het sowieso geloof ik. Maar verder ook niet meer serieus naar gekeken, afgehaakt bij 't zien van dat bedrag ;)

roosmol schreef:
ik heb een vraag voor degene die het hebben. ik wil al heel lang een schleich binnenbak met zand op de bodem. weet iemand hoe dat moet? de bak heb ik al. moet alleen nog de bodem en zand. weet iemand welk zand je nodig hebt en waar je het koopt?

Wij hebben ooit zo'n rijbak zelf gemaakt. Je hebt van die winkels voor modeltreinen e.d. Daar moet je eens kijken! Daar heb je niet van die grove zandkorrels en ook zelfs modelboompjes, steentjes, noem maar op! Best leuk om rond te neuzen. Heb je op internet ook allerlei online winkels van. Zou eens googlen op 'modeltreinen omgeving'

Edit: had nog even voor je geneusd, hier hebben ze vanalles: http://www.modeltreinwinkel.nl/bomen-strooimateriaal-grasmatten-en-muurplaten.html Ook zand

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:18

Paste helaad toch niet door de brievenbus, nu dus voor 15,50. Ook leuk bedrag :D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 19:30

Joyce_R schreef:
Kwamen we gisteravond tegen via een site. Durf even niet te zeggen waar vandaan dat was, pap liet 't zien. Vanuit Amerika was het sowieso geloof ik. Maar verder ook niet meer serieus naar gekeken, afgehaakt bij 't zien van dat bedrag ;)

Da's wel erg extreem, weet niet om welke modellen het gaat, maar ik heb kennissen in de USA..

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:44

wanuu schreef:
Joyce_R schreef:

Da's wel erg extreem, weet niet om welke modellen het gaat, maar ik heb kennissen in de USA..

Ging om verzending van een scenery pack, dus wel groot en zwaar. Maar kan me ook niet voorstellen dat het dat echt kost hoor. Vaker dingen vanuit Amerika laten komen, niet voor dat bedrag :P
Maar dat is lief! Maar heb zelf ook een hele goede vriendin in Amerika wonen, die hadden we ook al achter de angussen aangestuurd enzo := En dat scenery pack hebben we vandaag op een andere plaats gevonden, dus die gaat ook deze kant al op komen!

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:34

Yessss net mijn witte fries binnen gekregen *\%/*
Nog helemaal in verpakking helemaal kraslot maar vooral super mooi <3
Jullie weten hoe hij eruit ziet dus geen foto xd o ja hij heeft een certificaat :D

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:56

Rocco_Love12 schreef:
Yeaaah ik heb de nieuwe setjes van mei 2014 al! Zadel en hoofstel, deken en halster kosten 2.50 kruiwagen en hooibaaltjes ect kost 3 euro

ja dat zei ik pas ook al :) maar het was toch van Maart 2014?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:20

Mijn diertjes ook binnen! Ben erg blij met de oude bokjes en holstein koe, die al een paar jaar uit de collectie zijn. Straks een foto :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:14

Die repaint hierboven is erg mooi!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:58

Kerewinetje schreef:
ik heb iets van 40 paarden nu en nog wel 21 andere dieren ik heb ook de fjordmerrie 2014 eindelijk na 2 maanden wachten ben super blij zij heeft z'n schattig klein bol hoofdje zo schattig <3 weet iemand een naam?? Emma?

die van mij heet Moonlight

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:02

dit zijn mijn paardjes in namen:
Coco
Bounty
Dreamer
Joy
Delano
Binkie
Sweety