Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EskeGirl schreef:Voor de collie van Schleich.. is 3,50 goedkoop? En 5 euro voor de vos (rijpony?)?
Joyce_R schreef:EskeGirl schreef:Ik zag het al op je FB-pagina!
Die witte fries is mooi he.
Leuk dat je ook op de facebookpagina kijkt!![]()
Probeer het een beetje bij te houden allemaal! Kopen er een hoop op het moment, dus komt een hoop op haha.
Vind 'm inderdaad wel leuk! Wel echt on-realistisch haha. Maar heeft wel wat! De uitvoering is mooi!KittyDylan schreef:Mijn 15 Schleich paarden zijn net binnen gekomen. Alleen de benen van de Shire hengst zijn 'buigbaar'. Hoort dit? Of komt dit omdat hij nieuw is?
Echt buigbaar valt bij die van ons wel mee. Maar vind het zo'n vreemd materiaal! Erg anders dan de rest en zo licht qua gewicht. Echt een beetje speelgoed vind ik m aanvoelen. Jammer, want wel een gaaf model!
---
Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.
Maar zeker een goede koop die camarque merrie! Goedkoper zal je m nergens krijgen denk ik
EskeGirl schreef:Voor de collie van Schleich.. is 3,50 goedkoop? En 5 euro voor de vos (rijpony?)?
Karla_1999 schreef:Dit is de camarque die ik heb gekocht:
Zoals je kunt zien heeft hij wat zwarte streepjes bij de flank en bij de staart. Verder zien de hoeven er volgens mij wel goed uit. Ik heb geen foto gezien van de andere kant, dus dat is nog even een verrassing hoe die er uit zal zien
Joyce_R schreef:Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.
Maar zeker een goede koop die camarque merrie! Goedkoper zal je m nergens krijgen denk ik
wanuu schreef:Joyce_R schreef:Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.
Vanuit waar haal jij 54 euro verzendkosten ? Vraag ik me af.
Ik heb een repaint gemaakt als cadeau voor iemand die ik ken en noodgedwongen haar paard moest verkopen
[ Afbeelding ]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-
9/10151131_644543798961936_3826186691267240746_n.jpg[/img]
[ Afbeelding ]
EskeGirl schreef:Bod geaccepteerd en ze passen door de brievenbus, dus voor een 10tje inclusief verzendkosten 2 oude modellen
wanuu schreef:Joyce_R schreef:Pakketkosten zijn inderdaad echt zonde.. Wij nu ook, hadden we gister eindelijk een pack gevonden die moeilijk te vinden is. Kwam er 54 € verzendkosten bij.. Verhoudingen kloppen echt niet. Verzenden vanaf Australie daarentegen kost dan ' maar ' 10€.
Vanuit waar haal jij 54 euro verzendkosten ? Vraag ik me af.
roosmol schreef:ik heb een vraag voor degene die het hebben. ik wil al heel lang een schleich binnenbak met zand op de bodem. weet iemand hoe dat moet? de bak heb ik al. moet alleen nog de bodem en zand. weet iemand welk zand je nodig hebt en waar je het koopt?
Joyce_R schreef:Kwamen we gisteravond tegen via een site. Durf even niet te zeggen waar vandaan dat was, pap liet 't zien. Vanuit Amerika was het sowieso geloof ik. Maar verder ook niet meer serieus naar gekeken, afgehaakt bij 't zien van dat bedrag
wanuu schreef:Joyce_R schreef:Kwamen we gisteravond tegen via een site. Durf even niet te zeggen waar vandaan dat was, pap liet 't zien. Vanuit Amerika was het sowieso geloof ik. Maar verder ook niet meer serieus naar gekeken, afgehaakt bij 't zien van dat bedrag
Da's wel erg extreem, weet niet om welke modellen het gaat, maar ik heb kennissen in de USA..