Ik ga weer in september yay! Ik neem Garlic een 2 heb ik niet echt maar ik denk dat ik dan Shine of Spirrit neem. Mijn vriendin neemt Snowy helaas duurt het nog heel lang
Soofjesuper gezellig! Drenter en ik zijn er ook dan, en Lolove komt een dagje!
xLHHx
Geplaatst: 06-03-14 08:17
aischa2 schreef:
Ik ga weer in september yay! Ik neem Garlic een 2 heb ik niet echt maar ik denk dat ik dan Shine of Spirrit neem. Mijn vriendin neemt Snowy helaas duurt het nog heel lang
Ik wil SPIIIIRRRRR mweee ik ben een midweek Naja zomer meer geluk Ons lijken camira en carisma ook leuk, m'n vriendin heeft carisma vorig jaar bereden toen ze nog lp was. Ik hoop dat ze nog vrij zijn. Aajaax krijg er byyy
Cikilha
Geplaatst: 06-03-14 09:35
Ik heb een hele tijd terug, Snowy, Mango, Muis en Black gehad. Ik kon niet zo goed kiezen. Toch Mango de laatste dagen als vaste pony gehad
Wie was er vorig jaar in de herfst ik had toen calista me zus Bram en mijn vriendinnen bibi en Stefanie maar leuk dat jullie er in de meivakantie ook zijn
Ik denk het wel maar je weet dat met een midweek de meeste Ponies al weg zijn maar voor carisma heb je echt een grote kans en verder is 6 uur wel in orde
Denken jullie dat als ik als ik vrijdag ga kans maak op spirit
Bokkerig niet, gewoon stilstaan en niet verder willen. In zulke pony's heb ik geen zin, ga dan maar lekker vervelend doen in de ophaalstal, dag, ik haal wel een andere.
Zonneschijn is pas erg die gaat rollen waneer je er op zit en zet geen stap vooruit maar ik vindt het geen zin hebben om ze te slaan dat ze daardoor gaan lopen
Soofjesuper
Geplaatst: 06-03-14 22:51
Hebben jullie instagram en zo ja zeg dan je account dan herken ik jullie misschien in de vakantie