Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amoj schreef:Zijn ze niet beschadigd dan bij schleich shop.eu? Dacht dat ik laatst gelezen had dat iemand dat schreef
Esmee2003 schreef:amoj schreef:Zijn ze niet beschadigd dan bij schleich shop.eu? Dacht dat ik laatst gelezen had dat iemand dat schreef
Ja ...
Het is nou eenmaal een risico met de post....
Mijn vriendin bestelde en kreeg E kraagloos dus nouja... Kijk als het in Friesland is en je woont in Zeeland tja... This nogal een afstandje
Joyce_R schreef:Wat leuk dat er mensen tussen zitten die wat hebben gevonden op de vrijmarkten!![]()
Ik heb het jaren terug telkens geprobeerd, maar heb de hoop inmiddels op te geven nog knallers te vinden op de vrijmarkten :p
Mdominique schreef:Was je in dwingeloo op de vrijmarkt? Daar wilde ik dit jaar ook heen maar normaal stonden we nu op de camping daar en nu niet dus het mocht niet![]()
Ik heb die setjes besteldspringzadel+hoofdstel, dressuurzadel+hoofdstel, vrijetijdszadel+hoofdstel, poetskist setje en het poppetje met zadel
dus ben heel blij! Nu is wel mn geld op, gister op de vrijmarkt per ongeluk dubbel betaalt 5€ weg
kon ik anders nog een paardje van kopen