Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:28

Zijn ze niet beschadigd dan bij schleich shop.eu? Dacht dat ik laatst gelezen had dat iemand dat schreef

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:43

amoj schreef:
Zijn ze niet beschadigd dan bij schleich shop.eu? Dacht dat ik laatst gelezen had dat iemand dat schreef

Ja ...
Het is nou eenmaal een risico met de post....
Mijn vriendin bestelde en kreeg E kraagloos dus nouja... Kijk als het in Friesland is en je woont in Zeeland tja... This nogal een afstandje

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:04

Vandaag ook naar de vrijmarkt geweest helemaal niks geen enkel schleich dibgetje!

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:27

lovecamantha schreef:
Vandaag ook naar de vrijmarkt geweest helemaal niks geen enkel schleich dibgetje!

Tja ik gister en vandaag en niks!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:06

Esmee2003 schreef:
amoj schreef:

Ja ...
Het is nou eenmaal een risico met de post....
Mijn vriendin bestelde en kreeg E kraagloos dus nouja... Kijk als het in Friesland is en je woont in Zeeland tja... This nogal een afstandje

Het lag zeker niet aan de post, ze zaten keurig in bubbeltjes plastic ingepakt. Ik heb wel gemerkt dat de prijzen later behoorlijk omhoog zijn gegaan, die keer dat ik ze had gekocht kosten ze (en alle andere schleich dieren van die maat) maar iets van 3 euro ;)

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:09

Ik bestel altijd bij schleich-shop.nl en geen beschadigde ! En ze kosten rond de 5/6 euro daarr

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:38

Schleich shop eu geeft mij ook geen problemen hoor. Ik heb mn gehele 2014 collectie gekocht daar. Geen enkel beschadigd. Misschien was het een eenmalig iets?

ponyyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:18

ik koop ze gewoon bij bartsmit ofzo!! dan kan je gelijk zien hoe ze eruit zien

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:24

@ponykk: ik koop ze daar meestal ook ;)

Ik heb gister nog even een simpel halsdekentje gemaakt en... een natuurlijke boomstamachtige zadelbok met hoofdstelhanger eraan!

Kijk maar op YouTube:

Update: Supergaaf zadelrek en halsdeken!!

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:42

Omg _O-
Miss weten de meelezers nog dat ik een arabier familie / kude wou begingen enz
Maar tussen het kopen van de arabiertjes door kwamen er ook anderen van wegen hun *\%/*
En :# maar dan denk je later bij jezelf _-:( ik moest die ene voor me kudde nemen :oo
Maar nou ja ik heb dus gister dus die witte fries gekocht van daf maar nu pas bezef ik dat ik dinsdag de hele Friese familie heb :))
Ik zat eindeloos te zeuren over mijn arabiertjes xd en nu heb ik een Friese familie xd dus dat wordt maandag lekker los gaan met tuig kopen bij daf :)) *\%/*

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 11:56

Wat leuk dat er mensen tussen zitten die wat hebben gevonden op de vrijmarkten! :D
Ik heb het jaren terug telkens geprobeerd, maar heb de hoop inmiddels op te geven nog knallers te vinden op de vrijmarkten :p

horsexlovex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:30

ik heb wel wat op de vrijmarkt gevonden van schleich de gehele fallabela fam echt super cool bij elkaar maar 1,50 echt super goed koop en de halflinger hengst maar 2 euro!!!!! ahhhhhhhh

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 13:36

Joyce_R schreef:
Wat leuk dat er mensen tussen zitten die wat hebben gevonden op de vrijmarkten! :D
Ik heb het jaren terug telkens geprobeerd, maar heb de hoop inmiddels op te geven nog knallers te vinden op de vrijmarkten :p

Nou ik had de hoop ook opgegeven hoor... Maar men vriendin zei, kijk nou eens tussen die beesten in die bak en ja hoor.... De oude boerderij hond, 1 van de oude kalfjes en de oudste ezel.... En toen op een andere vrijmarkt lag de oudste giraffe gewoon in een bakje weg gemorreld hahaha dus ik was wel blij :) . Er stond ook iemand met paarden.... Maar die wist er te veel van af en vroeg dus te veel.. En ze had niet echt oude modellen.

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 13:42

Was je in dwingeloo op de vrijmarkt? Daar wilde ik dit jaar ook heen maar normaal stonden we nu op de camping daar en nu niet dus het mocht niet |(
Ik heb die setjes besteld *\o/* springzadel+hoofdstel, dressuurzadel+hoofdstel, vrijetijdszadel+hoofdstel, poetskist setje en het poppetje met zadel *D dus ben heel blij! Nu is wel mn geld op, gister op de vrijmarkt per ongeluk dubbel betaalt 5€ weg :( kon ik anders nog een paardje van kopen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 13:53

Heb net weer lekker veel besteld, bij schleich-s.nl! In totaal 20 diertjes, vooral veel honden.

Even mijn collectie showen, in totaal nu 185 diertjes!

Paarden: 105
Zebra: 1
Koeien: 18
Honden: 9
Herten: 8
Gansen en eenden: 8
Varkens: 6
Eekhoorns: 2
Geiten: 3
Ezels: 4
Schapen: 5
Egels: 2
Konijnen: 5
Poezen: 8
Kip: 1

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

horsexlovex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:20

wow dat is super veel amoj

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:25

Da's echt een flinke verzameling!

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:44

Dinsdag komt me fries binnen
Maar ik heb dus zo een springruiters setje maar die wil ik bij de wittefries doen maar die is nu maar krapjes bij die fries dus ik had de normale versie gwn thuis liggen en wat denk je??
Ik rek hem alvast uit op het normale model := dus dat hoofdstel is wel uitgerekt voor dinsdag! Tja mijn Friese moet wachten tot de bestelling die ik morgen plaatst met rijsetjes enz bij schleichvaria tot die klaar zijn tot dan :=

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:47

Ik ga morgen of overmorgen nog een paar Schleich paardjes kopen denk ik. Mijn budget is 12 EURO maar ik weet totaal niet wat ik wil kopen :=

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 16:50

Mdominique schreef:
Was je in dwingeloo op de vrijmarkt? Daar wilde ik dit jaar ook heen maar normaal stonden we nu op de camping daar en nu niet dus het mocht niet |(
Ik heb die setjes besteld *\o/* springzadel+hoofdstel, dressuurzadel+hoofdstel, vrijetijdszadel+hoofdstel, poetskist setje en het poppetje met zadel *D dus ben heel blij! Nu is wel mn geld op, gister op de vrijmarkt per ongeluk dubbel betaalt 5€ weg :( kon ik anders nog een paardje van kopen :(:)

Ik woon in dwingeloo, dus heb er idd even rond gelopen. Later ben ik naar St. Jansklooster geweest en daarna nijeveen. Alle 3 de markten hadden schleich :)

Ik moet nog 1 setje Overgens namelijk het eventing set pffff

ponyyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 20:20

ik wil het ackaltheke veulen kopen!! maar ik denk dat ik een bodyprotector ga kopen opdat ik meedoe aan ruiterbewijs...

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 20:34

Ja kan vragen aan je ouders of die het veulentje voor je kopen xd

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:00

Ik zag Satchmo op MP staan (voor 40 euro) laatst erop gezet.
Hij was geloof ik wel inclusief verzendkosten, ik vind het te duur.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:03

EskeGirl schreef:
Ik zag Satchmo op MP staan (voor 40 euro) laatst erop gezet.

Dat heb ik er dan weer niet voor over... En euro of 25 of 30 vind ik ruim voldoende :j de witte fries heb ik voor 20 euro met de verzendkosten erbij *\%/*
Maar iets van de pinto hengst gezien?? Die wil ik suuuuuuper graaaaaag

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:07

Struin MP en ebay(buitenlands, kan veel verzendkosten zijn en hoogste bod=kopen) af zou ik zeggen, komen dagelijks veel advertenties :j