Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mdominique schreef:waneer ga je want ik wil namelijk ook mistyBella heb ik ook gehad die was super lief heb haar de volgende dag aan mijn zus gegeven want die nam op zaterdag een pony en ze wou een liefe grote dus bella en mijn vriendin had vrijdag lizzie was ook super lief en best groot dus die hebben we zaterdag aan de vriendin van mijn zus gegeven die kon niet paardrijden dus die wou ook een lieve
Ons lijstje is zo voor mei ongeveer
Dominique:
Misty
Bella
Goldy
Black beauty(nog nooit gehad maar die lijkt me wel leuk)
Carmen:
Mist
Michel
Daphne:
Chantal
Bella
En misschien komt mijn vriendin nog een dagje langs dan neemt zij een kleine bruin met witte lp zonder naam wij noemden hem de laatste keer kees dus die neemt zij als ze komt
en ze ging er ook een keer vandoor maar wel super lief!! Zij word bijna nooit gekozen... drenterxx schreef:Ik heb m'n lijstje aangepast:
♡1: Danger
♡2: Zonneschijn
♡3: Bella
♡4: Camira
♡5: Bronzo
Caitlin heeft geen bokt en ik ben Christel
MAAR NOG IETS LEUKERS:
Ik mag in mei een hele week een extra pk!
Dus dan heb ik een grote + Ajax!
M'n moeder en ik betalen allebij de helft maar dan moet ik Ajax ook met m'n moeder delen,
Die vind het leuk om vlechtjes te maken en aaien en voeren en af en toe stukjes lopen
En ik ga zo bij de Hypo ppc inkopen doen,
Dit ga ik halen:
Slobber
Hooinet
Antiklit
Borsteltasje speciaal voor ppc
Likkit
En vlak voor ppc nog appeltjes en wortelkes
57 DAGEN OH WAAAAUWWW
( niet een gemene vraag ofzo hoor) love_horse1 schreef:drenterxx schreef:Ik heb m'n lijstje aangepast:
♡1: Danger
♡2: Zonneschijn
♡3: Bella
♡4: Camira
♡5: Bronzo
Caitlin heeft geen bokt en ik ben Christel
MAAR NOG IETS LEUKERS:
Ik mag in mei een hele week een extra pk!
Dus dan heb ik een grote + Ajax!
M'n moeder en ik betalen allebij de helft maar dan moet ik Ajax ook met m'n moeder delen,
Die vind het leuk om vlechtjes te maken en aaien en voeren en af en toe stukjes lopen
En ik ga zo bij de Hypo ppc inkopen doen,
Dit ga ik halen:
Slobber
Hooinet
Antiklit
Borsteltasje speciaal voor ppc
Likkit
En vlak voor ppc nog appeltjes en wortelkes
57 DAGEN OH WAAAAUWWW
Maar wat als Ajax er nou niet is?( niet een gemene vraag ofzo hoor)
weet iemand nog wat?