Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyce_R schreef:Een vraagje:
Nu ook wij ons gaan verdiepen in de specials, vraag ik me af of er toevallig een bepaald adres is waar de specials allen te koop zijn? Of is het echt goed speuren op ebay e.d?
De site van MDF hebben we al voor de witte fries.
ponyyk schreef:haha maar iets logisch.... je kan toch bijv. de witte fries special tog ook gwn repainten? want hij is gewoon het zelfdeen dan mis je alleen nog de verpakking maar boeienddd
wanuu schreef:ponyyk schreef:haha maar iets logisch.... je kan toch bijv. de witte fries special tog ook gwn repainten? want hij is gewoon het zelfdeen dan mis je alleen nog de verpakking maar boeienddd
Er is een behoorlijk verschil tussen de originele modellen, of ze ordinair repainten
Ik wil gewoon alle originelen hebben
ponyyk schreef:en Joce_R op deze site staan ook specials en ook modellen van de wat oudere collectie!! http://www.toydreamer.com.au/schleich1. ... e=farmlife
wanuu schreef:Ik heb voor het eerst een unieke frontriem gemaakt
[ Afbeelding ]
Hij is beetje groot voor het model waar het hoofdstel voor is, maar het is de eerste keer.
[ Afbeelding ]
EskeGirl schreef:Dat hoofdstel is erg gaaf gemaakt!
Ik hoop dat ik met koningsdag weer wat Schleich-paardjes vind op de rommelmarkt in de stad. Vorig jaar had ik 3 of 4 modellen, uit de collectie, voor een 10tje, en in vrij goede staat. (wel een beetje beschadigd).