elodiexdidi schreef:NEEEEE niet volgeboekt....
Bijna alles is al volgeboekt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
love_horse1 schreef:En deze midweek ook nog : MEIVAKANTIE MIDWEEK 05/05 - 09/05 5 € 518 € 478 Reserveer nu!
Verder is er geen meer over in mei
elodiexdidi schreef:love_horse1 schreef:En deze midweek ook nog : MEIVAKANTIE MIDWEEK 05/05 - 09/05 5 € 518 € 478 Reserveer nu!
Verder is er geen meer over in mei
nee ik had op de computer de site van ppc (expres) open laten staan met alle gegevens ingevult enzoo
helaas heeft mijn vader hem weggeklikt zonder te reserveren...
dat is wek heek dom
) en die zat met een best grote groep op een soort tribune met een weiland eronder/erachter. Maar Drenter was heel aso (dit was een droom he maar ik ken je niet dus wss ben je wel heel aardig) dus gingen lolove en ik weg en toen zagen we dus bregje'okke die had maxime en toen ruilden wij en ik had toen maxime.. super vaag!
Soofjesuper schreef:Is calista een bekende pony?
SachemLover schreef:Met Misty (en dat geef ik toe) heb ik behoorlijk veel gegalopeerd. MAAR!
1. Hij gallopeerd SUPER GRAAG hij heeft er zeer veel plezier in ! (hij ging soms vanzelf in galop, omdat ie het zo graag doet)
2. Hij was nooit een spatje bezweet
3. En om het uur ging naar men huisje, zette m in het tuintje en borstelde hem lekker.
Ik gallopeerde NIET de hele dag hoor ! Maar gewoon 4x per dag. Omdat ie het zo leuk vondt. En als ie niet wou, liet ik hem gewoon lekker stappen