TeSs2411 schreef:Het ging er in dit geval ook niet om of hij paste of niet.. Maar over het feit wat voor mensen er doorgaans op dat ras zitten.
Over het niet mogen plaatsen van de foto, geef ik je dan ook gelijk. Maargoed..
Blijf erbij dat het wel op een andere manier gezegd mag worden ( en dan bedoel ik dit niet als persoonlijke aanval. Maar in het algemeen in dit topic )
Nee hoor, Jillhorses post wat om te bewijzen dat er wel wat op een IJslander past.
En mijn reactie was naar mijn weten niet bijzonder aanvallend, evenals dat het niet bedoeld was om Jillhorses aan te vallen en/of te rellen.
Als iemand zoiets naar mij zou schrijven zou ik daar ook geen problemen mee hebben. Het enige wat ik in mijn post bedoel te zeggen is dat ik niet helemaal begrijp waarom deze foto nou zo nodig was in een topic waar mensen om advies vragen over het feit of ze nog op hun paard of pony passen.
Als er wordt gezegd dat iemand te groot is is diegene waarschijnlijk ook te groot. Als je het zelf niet meer eens bent met het advies wat je hier wordt gegeven, waarom zou je dan überhaupt om advies vragen?