Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sabine1979 schreef:Ik meld me ook![]()
al verschillende spulletjes gemaakt voor mijn paardje!!
Bontjes voor neus en kopstuk
[ Afbeelding ]
neusbontje met vliegennetje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en natuurlijk eentje voor als nederland moet voetballen!!
[ Afbeelding ]
heb ondertussen al meer gekleurde neusbontjes gemaakt
joeluna schreef:Ik heb mijn stof op de lapjesmarkt in utrecht gekocht. was in totaal 6,- kwijt voor in dekje volgensmij.Via de site tinypics volgens mij en dan uploaden en dan die code hier invullen (moet je wel de goeie pakken)
Ik vroeg me trouwens af, aan iedereen, toen ik op de markt was koste dat stof daar verschrikkelijk duur. Is een dekje kopen dan niet goedkoper? of waar halen jullie goedkoop stof vandaan?
roooooss schreef:joeluna schreef:Ik heb mijn stof op de lapjesmarkt in utrecht gekocht. was in totaal 6,- kwijt voor in dekje volgensmij.Via de site tinypics volgens mij en dan uploaden en dan die code hier invullen (moet je wel de goeie pakken)
Ik vroeg me trouwens af, aan iedereen, toen ik op de markt was koste dat stof daar verschrikkelijk duur. Is een dekje kopen dan niet goedkoper? of waar halen jullie goedkoop stof vandaan?
irichta13 schreef:Citaat:Ik heb mijn stof op de lapjesmarkt in utrecht gekocht. was in totaal 6,- kwijt voor in dekje volgensmij.
daar wil ik ook nog eens heen ^^ op welke dag is dat ook al weer? (woon vlakbij utrecht dus makkie)
XEefjuhX schreef:Ik ben samen met mijn moeder aan het breien.
Nouja, ik brei een neusbontje en zei... uhm... tja... ik weet niet wat zei allemaal doet![]()
We hadden helemaal de slappe lag want ze probeerde me te leren haken
Welke sluiting moet je op een neusbontje zetten? Klittenband of knopen
of iets anders?