ja ik koop altijd in de winkel kan nooit iets goedkoops vinden
Thats_Me
Geplaatst: 18-06-11 13:03
MyLittleLove schreef:
Hoe komen jullie aan goedkope paardjes? Vind 7 euro per paardje toch wel wat duur.
Uhh... niet. Die zijn er gewoon niet te vinden of je moet echt mega, mega veel geluk hebben. Ik koop zelf vaak in Duitsland is toch net iets goedkoper dan in Nederland maar ja ik woon ook praktisch in Duitsland dus dan is dat ook makkelijker.
Buffelo
Geplaatst: 18-06-11 13:05
Hallo!
Ik heb mijn eerste paardje aangeschaft, een bonte hengst (geen tinker) lijkt heel erg op mijn eigen paard. Nu wil ik nog een shetlander, een fell pony en een fjord en dan heb ik al mijn paardjes in het echt compleet hihi!
Groetjes Emily
silvericathy
Geplaatst: 18-06-11 13:07
ebay.... daar staan er genoeg op voor onder de 7 euro wel komen er dan verzendkosten bij. net 2 oude modelen paardjes binnen gekregen inc verzenden €13,50
Marritx
Geplaatst: 18-06-11 13:07
zet effe een link van het nieuwe topic als hij er is
Bij sommige verkopers (vooral Duitse) mag je op ebay ook betalen via overschrijving Dus het moet niet altijd paypal zijn. Zodra je in andere munten gaat ($ of £ bv) dan is het een ander verhaal.
weet iemand nog een goede site voor schleich halstertjes enzo ??
pip12
Geplaatst: 18-06-11 13:24
ik koop meesta goed koop paarden van marktplaats. maar dan gelijk een heleboel in 1 keer, je hebt wel wat geluk nodig om die te vinden. maar das gewoon even wachten. er is altijd wel iemand die ze goedkoop weg wil doen, of niet weet wat nou eigenlijk de waarde is van zo'n paardje. een vriendin van me spaart nu niet echt meer, dus waarschijnlijk kan ik die ook goedkoop over nemen.
gewoon beetje zoeken, op marktplaats kijken en laat vooral aan iedereen weten dat je er mee bezig bent.