Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMnOn schreef:wij ken mij ophalen uit roelofarendsveen?
Als me vader dan niet kan weet ik zeker dat ik erheen kan ..
sanne_shet schreef:xMnOn schreef:wij ken mij ophalen uit roelofarendsveen?
Als me vader dan niet kan weet ik zeker dat ik erheen kan ..
Ik niet maar had een vraagje, gaat Macho ook mee doen?? lijkt me leuk om tegen Macho te crossen!!!
Lelanie schreef:Mn0n,misschien kunnen wij wel wat samen regelen.Mijn vriendlief wil niet graag met trailer rijden.Stel jou pa kan niet kan ik altijd proberen om mijn vriend te laten rijden.En dat jou pa kan jullie mij ophalen ofso?
Dus hierij wil ik me ook aanmelden.
D pony 1.46.
Mail kan via pb
griebels schreef:Mag een ex-renpaard die op duindigt gekoerst heeft (niet onverdienstelijk) ook mee doen? Zo ja, wil jij (kyrkelover) dan aan margje vragen of het slecht is voor Liekie?
Oh en ik weet nog niet of ik zelf wil rijden dan of niet, maar mag er ook een jockey op mijn paard mee doen?
griebels schreef:Het is ook niet zeker dat ik mee ga doen. Daarbij heeft mijn paard al 5 jaar niet meer gekoerst.
Ik vind het ook leuk om een keer mee te doen, dus waarom zou ik niet mee kunnen doen? Als er genoeg aanmeldingen zijn kunnen ze koudbloeden en warmbloeden ook apart indelen
griebels schreef:1m48 is een pony maar het ras (arabier) valt onder paarden
griebels schreef:Mag een ex-renpaard die op duindigt gekoerst heeft (niet onverdienstelijk) ook mee doen? Zo ja, wil jij (kyrkelover) dan aan margje vragen of het slecht is voor Liekie?
Oh en ik weet nog niet of ik zelf wil rijden dan of niet, maar mag er ook een jockey op mijn paard mee doen?
trustHim schreef:wat wordt eigenlijk verstaan onder koudbloed??
trustHim schreef:wat wordt eigenlijk verstaan onder koudbloed??
__Marloes schreef:Leuk!
Ik ga even met mijn ouders overleggen.
Edit: Is het een wedstrijd voor alle rassen?
kyrkelover schreef:en een ex renpaar dis niet altijd sneller. De meeste daarvan hebben ook al een aardige leeftijd en het is heel anders om een koers te lopen dan 1000 of 600m.
Marije112 schreef:Er komt waarschijnlijk géén aparte ren voor 'de snellere' oid.
Er is nog steeds geen belletje gekomen van de directeur dus het is nog geeneens zeker of er überhaupt wel koudbloeden-categorie komt.
Dit lijkt ons (ik en kyrkelover) een goed idee, maar we hebben nog steeds toestemming nodig van de directeur.
Daarnaast zou het mij niet uitmaken doen er ex-renpaarden mee. Een van mijn paarden is ook renpaard gefokt, maar toen ik in 't voorjaar tegen de fjord van Amber_ moest kostte mij dit mega veel moeite...
Komop! Beetje die knollen trainen, komt 't allemaal goed tegen die tijd!