Lotte_ schreef:
dit gaat nog toch?
omdat er maar een iemand reageerde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lotte_ schreef:
dit gaat nog toch?
je past er nog goed op! lascolover schreef:ik heb een pony op de wei staan van +/- 1,10. die wil ik gaan beleren, maar kwam er al snel achter dat mijn benen te lang zijn. Mijn nichtje heeft evenlange benen, dus hetzelfde probleem. met ons gewicht gaat het in stap wel goed, maar in draf heeft hij er moeite mee.
mijn vraag: in welke leeftijdscatergorie en lengte/gewicht moet ik een bijrijdstertje zoeken?
mijn paard is ongeveer 1,58
Dit is mijn nichtje, bijna even groot als ik en ik ben 1,66.
Ik weeg wel 58 kilo en ben wel 1.63 lang. Het paard is slechts 1.70
odetteke schreef:Ok, dan zal ik wel aftrappen met een oude foto!
Ben ik te groot voor deze?![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SE68UAXV[/img]
hahahaha cle0o_o0 schreef:en ik?
voor meer foto's ff in m'n profiel kijken.
annemiekJ schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QCSFLCJT[/img]
Ik 1.73 en op zn zwaarst 52
mn pony is 1.47
Wat vinden jullie hier van? Ik hoor de laatste tijd dat ik te groot ben en dat ik een paard moet..gelukkig blijft mn pony altijd bij ons:) Ik vind mezelf wel te groot voor het plaatje maar kan me niet echt voorstellen dat ik nou te zwaar ben. Tja ik ben over de 17 en wedstrijden hebben dus geen nut meer, dat vind ik dan wel weer jammer.
dit ben ik op paard van mn zus en vind dat qua formaat dit wel beter staat
Wat vinden jullie?
maar als ik de foto zie vind ik je niet te groot... het kan best wel... esther_sonja schreef:ik weeg 55 kg en ben 1,66 pas ik nog op een shet van 1,05?
ze heeft er wel plezier in dat kan ik aan haar zien, merken en voelen

)superwoman schreef:Alleen bij de laatste zit je volgens mij teveel op de lepel van het zadel.
Qua lengte pas je er goed op, maar dat weet je zelf ook wel!
maar ik was daar beetje aan het hangen dus daarom zit ik te veel op de lepel
juudjuh schreef:superwoman schreef:Alleen bij de laatste zit je volgens mij teveel op de lepel van het zadel.
Qua lengte pas je er goed op, maar dat weet je zelf ook wel!
de laatste ryd ik helaas niet meer op, omdat die overleden ismaar ik was daar beetje aan het hangen dus daarom zit ik te veel op de lepel

Lauss schreef:wel grappig dat je hier in principe steeds hetzelfde hoort. Niet te zwaar, maar wel te groot voor een mooi plaatje.
wat je zelf zegt, "Ben ik te groot"?
Ja waarvoor
Om je pony het beste te laten lopen? Of voor het plaatje..
*moest er even uit
Fjorden kunnen over het algemeen veel gewicht houden, en hebben niet snel last van lange benen van de ruiter.