Citaat:
Ik heb me toch zo iets ergs... Dat wil je niet geloven!
Er zat zon meisje bij me op school (11/12 jaar) kwam ze naar me toe: Ze kwam op mijn manege rijden. Ik zo 'oohh leuk hoor...' (vond het helemaal niet leuk)
Kom ik haar dus tegen op de manege, oohhh ik ga mee naar Saloucka. Ik zo ja je gaat maar mee he. Zei helemaal poetsen (ik lekker knuffelen met loucka). Toen ging ik dus rijden, en ze had commentaar joh! Echt grappig gewoon! Vroeg ze of ze er ook eens op mocht. NIET DUS! Ik afzadelen zij helemaal helpen, ik dacht echt zo hoezooo penny . Toen ging ik naar huis...
DE DAG LATER STOND ZE AAN DE DEUR! (Telefoon boeken ook! ) Ga je mee naar Saloucka
Ik zo eeemhh... Ik bepaal nog altijd zelf wanneer ik naar Saloucka ga en waag het je niet om ooit es zelf naar der toe te gaan! Ze snapte het niet echt dus ik fiets weg (was net van plan om naar stal te gaan) fiets ze achter me aan... Wat gereden enzo zij de hele tijd achter me aan, mag ik op loucka mag ik op loucka... Pfffff
De dag erna kwam ik op msn. Een paar meisjes mij toegevoegt. Daar wat mee gepraat die waren wel aardig. Toen kwam het dus: Een zon meisje zo: hoezo durf je eigenlijk niet met Saloucka te springen? Ik: ??? (Ik sprong 1 x in de week met Saloucka en ook best wel hoog, want Loucka kan super springen) Zei zo jah je doet toch samen met M met Saloucka en M moet altijd springen en jij doet maar alleen dressuur... Ik stond helemaal paf ... Had ze dus gezegt dat we samen deden met Loucka en dat zij altijd moest springen en dat ik altijd dressuur deed omdat ik niet durfde te springen... Ze sprong zelfs Z met haar! Ze ging volgende week met Loucka naar Spanje om een of andere springwedstrijd te springen!
PFF MUAHAHA
Vervolg:
Saloucka werd verkocht...
Toen kreeg ik meine liebe Starlet
Tijdje niks van haar gehoord omdat 'haar medepony' was verkocht, kwam ik haar tegen... Boyke haar lievelingsmanegepony (van haar oude manege, manege de klipper) die zwaar mishandeld was en waar zei alleen op kon/mocht rijden omdat ie stijgerde bokte enz. was naar de slacht gebracht...
Yeah right...
2 maanden later... Ik kwam haar weer tegen.
Jaaa ze had nu 2 paarden en ze hadden haar ook nog opgebeld of ze Boyke nog wou hebben want hij was helemaal niet naar de slacht gebracht. Die kwam er ook nog bij... ze had voor ze alle3 2 kieffer zadels van haar vader gekregen een spring en een dressuur... En een van haar paarden zou worden gedekt door Salinero! Want ja, haar vader had nou eenmaal Anky getraind en ze hadden nog iets van haar tegoed. Dan zou dat veulen eerst gewoon bij hen oud genoeg worden, en dan weer naar Anky te gaan om hem op GP te krijgen. Dan kwam ie weer terug.
Ik was dus eens toevallig op haar oude manege en wie stond daar? Boyke! Enne hij was vond ik toch wel erg mak voor een zwaarmishandelde pony die ook nog eens geslacht was en toen weer tot leven is gewekt. WAT BLEEK... Ze mocht nooit op Boyke rijden omdat ze hem te zwaar belaste zeg maar. Ook deden ze Boyke daar nooit weg... Ze hadden hem immers al vanaf zn veulensafaan.
En ook die 2 andere paarden moest ze plotseling van de eigenaar weer teruggeven want hij kon eerst de scheiding niet betalen... Daarom verkocht hij de paarden, nu issie met een hele rijke mevrouw getrouwd en wil ie de paarden terug...