Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alane schreef:Anky site maakt het een en ander ook niet gemakkelijker...
kleuren pads:Anky-site schreef:Verder verkrijgbaar: het ANKY® zadeldekje (saddle pad), beschikbaar in de kleuren zwart, wit, navy,
blue, tann, havanna, chocolate, brique, military green, misty green, graphite en de nieuwe kleuren smoke green, cognac, lilac en lemon.
en dat staat dus
kleuren pads
janinetjjj schreef:Ik ben voor baby rose ankypads
esch schreef:waar hebben jullie die lila bandages vandaan
ik kan nergens de goede kleur vinden
Lermy schreef:Donker blauw heet Marine
Navy is jeans/rook blauw
Misty green is idd gewoon opnieuw uitgebracht in de nieuwe vorm, hebben ze maar een andere naam aan gegeven.
Qua kleur zijn ze exact gelijk!
Lermy schreef:Donker blauw heet Marine
Navy is jeans/rook blauw
Misty green is idd gewoon opnieuw uitgebracht in de nieuwe vorm, hebben ze maar een andere naam aan gegeven.
Qua kleur zijn ze exact gelijk!
Alane schreef:op mijn donkerblauwe pad stond toch echt navy... en zo kwam ie ook terug van Anky ivm garantie..
Op de shop site van Anky zie je inderdaad kleding waar Navy bijstaat en rookblauw lijken, maar de rookblauwe werd als jeans verkocht
hoorde trouwens van de week een verhaal(in een ruitersportzaak) dat er vertegenwoordigers zijn die de huidige collectie van Anky ook niet het je van het vinden.... en dat de stand op de Spoga ook genoeg te wensen overliet.
ik ben van menign dat Anky alle uitgegeven pads op de foto moet zetten met de juiste kleurnaam erbij