Art_Ificious schreef:Kiekeboefje schreef:Ik zie je bokt upload wel! Heel gaaf! Maar wat is er met zijn voorplein gebeurd?
Ook wat kort geknipt
Is puur als test omdat hij snel schrikreacties heeft. We (stalgenoten en ikzelf) denken misschien aan slechter zicht in het rechteroog en dan de manen die er half overheen hangen waardoor hij "schaduwen" zou zien. Moet zeggen dat hij gisteren (is gisteren geknipt) en vandaag minder schrikreacties gehad heeft wel.
Daarom is bij de haf van mijn zus ook de schaar erin gegaan
. Ze schrok meer en was tijdens het rijden ook aan het tikken met haar hoofd toen tijdens troubleshooting een vlechtje in voorpluk en stukje manen ging het al een stuk beter. Dus losse vlechtjes erin gehouden maar iedere keer als je dan opbieuw wou vlechten vlogen de haren eruit. Dus nu heeft ze een rigoreus bloempotkapsel waar ze zelf heel blij mee is. Binnenkort gaan de manen er ook aan waarschijnlijk ondanks dat mn zus er heel trots op was hoeveel de manen al waren gegroeid.
Mijn eigen houdt haar manen altijd op de gelijke lengte en doe er zelf ook nooit wat aan dan een keer puntjes knippen. Langer dan dit wil ik ze eigenlijk ook niet hebben doe met rijden in de zomer ook altijd een vlecht erin omdat er anders zoveel warmte onder gevangen blijft.

@paulaferro,
Daar zou ik ook de schaar erin zetten. Voor mij is dat te dun om mooie lange manen te krijgen.

mooi