Janine1990 schreef:bello2005 schreef:
dat ouders of een ouder, weldegelijk hier concequent in moet zijn dat hun kind cap moet dragen.
zo niet dan niet meer paard rijden en verkoop pony ( bij eigen pony)
veel ouders kijken er niet naar om , maar wel janken als wat gebeurd
LET OP ik zeg niet dat alle ouders fout zijn he. maar veel ouders kijken echt niet naar hun kind om
Nee, dan begrijp ik je opmerking hoorBen het daarin wel met je eens hoor. Veel ouders verwachten nog steeds dat een paard een ding is, net als een fiets ofzo.
Maar ik denk dat kids tegenwoordig meer beïnvloed worden dan door alleen ouders, vriendinnetjes etc. Social media levert ook een flinke bijdrage. En met name in de puberteit zullen ouders niet meer elke keer mee gaan. Er vanuit gaande dat het paard niet thuis staat.
Een topic als deze is voor kinderen zoals TS natuurlijk geweldig, eindelijk bevestiging dat het heus niet zo erg is om zonder cap te rijden. En welke 14-jarige luistert er nu naar zijn ouders? Ik heb voor 800 euro aan caps in huis liggen, maar heb ook een periode gekend dat ik mijn cap echt niet op zette
joa dat is zeker.
internet maakt meer kapot dan je lief is.
maar vind de opvoeding van anno 2017 ook nergens meer over gaan.
er word maar gedaan en er word niet gereageerd. maar goed dat is een ander topic vraag