wat is in godsnaam een penny meisje????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 20:20

vandaag had ik dus weer 2 heerlijke penny momentjes :D
en de penny kwam, en ik kon nog ff zitten op de pony waar ik het meest van houd <3 .
heerlijk gepoetst en geknuffeld.

AngelHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:57

sardientje schreef:
vandaag had ik dus weer 2 heerlijke penny momentjes :D
en de penny kwam, en ik kon nog ff zitten op de pony waar ik het meest van houd <3 .
heerlijk gepoetst en geknuffeld.

Heerlijk! Binnenkort ( aankomende maandag) is de officiële Bokt paarden Verwen dag! ( er is een topic) leuk voor penny's en mensen die zich penny willen voelen :D en om je paard te verwennen.
Ik heb een lievelings pony. Het is een ruin en hij draagt altijd roze! Maar dat maakt niet uit want hij is een homo(grapje natuurlijk). Maar wel mijn homotje <3 hahah

Arabier

Re: wat is in godsnaam een penny meisje????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:52

gister pennymomentjes:

boodschappen gedaan voor de eigenaar van de manege :)
en uur lang een pony gepoetst, was eigenlijk omdat ze haar uitval heeft....

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 19:29

anemoonlena schreef:
gister pennymomentjes:

wat leuk dat je boodschappen mocht doen :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 20:12

sardientje schreef:
anemoonlena schreef:
gister pennymomentjes:

wat leuk dat je boodschappen mocht doen :)

haha, als beloning een chocolade reep XD

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 20:15

Haha dat herken ik nog wel een beetje van de zomervakantie.
De hele dag op de camping in de zon met 30+ graden poep scheppen en vegen, en dan helemaal vereerd zijn met een waterijsje als beloning. Heerlijke tijden waren dat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 21:07

Mijn manege tijd <3

Met zijn allen de vrachtwagen wassen, midden december, in ruil voor een gratis les en vervolgens mekaar met de waterslang helemaal nat spuiten :D

Oh, of die keer toen we tijdens het kamp gingen zwemmen, maar er niet voldoende volwassenen met een auto waren, waarop de baas besloot om ons met de paardenvrachtwagen naar het zwembad te brengen! Ik vergeet nooit de gezichten van de ander mensen, toen er een bende kinderen uit de vrachtwagen kwam stormen na het openen van de laadklep. :+

Heerlijk de dingen die vroeger gewoon konden en nu totaal niet meer mogen. *\%/*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:18

Ik kwam gister een Penny meisje tegen in de bus. Ze vertelde dat een paard van m'n oude manege geen ijzer in mocht. Ook vond ze het heel mooi wanneer een paard met z'n benen ging dansen :+

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 12:53

purny schreef:
Ik kwam gister een Penny meisje tegen in de bus. Ze vertelde dat een paard van m'n oude manege geen ijzer in mocht. Ook vond ze het heel mooi wanneer een paard met z'n benen ging dansen :+

:D :D

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 14:48

tjeutje, het is stil inene zeg!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 20:33

Ik heb vandaag ook genoten. We hadden proevendag voor onze ruiters, en de kinderen mochten zelf een beker uitzoeken na afloop. Ze waren er zó blij mee :D <3

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-16 17:22

Lienie_F schreef:
Ik heb vandaag ook genoten. We hadden proevendag voor onze ruiters, en de kinderen mochten zelf een beker uitzoeken na afloop. Ze waren er zó blij mee :D <3

das leuk!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:31

@sardientje, komt waarschijnlijk doordat anemoonlena nu op de middelbare school zit. Ben zelf een vroege leerling en toen ik in de eerste zat moest je toch met de groep mee en kon je geen paardje gaan spelen omdat jij jonger was. dat is gewoon helemaal kinderachtig als je in de eerste zit volgens hun dan :P

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 12:22

BeSen schreef:
@sardientje, komt waarschijnlijk doordat anemoonlena nu op de middelbare school zit. Ben zelf een vroege leerling en toen ik in de eerste zat moest je toch met de groep mee en kon je geen paardje gaan spelen omdat jij jonger was. dat is gewoon helemaal kinderachtig als je in de eerste zit volgens hun dan :P

kinderachtig :P mja, nu het nog kan doe ik het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:17

Lol, hier staat volgende week een penny moment op de agenda. Heb de kleindochter van de buren uitgenodigd op een shet borstel momentje.

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 17:39

SandraVerl schreef:
Lol, hier staat volgende week een penny moment op de agenda. Heb de kleindochter van de buren uitgenodigd op een shet borstel momentje.

:D :D

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 18:02

gister weer een penny moment, letterlijk 8 uur op stal geweest, samen met een 'penny vriendin' en nu de penny momenten

- we meosten alle merrie's uit de wei halen
- paarden voeren en dan in ruil een chocolade reep
- een merrie helpen in stal te komen want ze stond klaar om te bevallen, en ja hoor, vanacht is ze bevallen!
- op de stallen klimmen terwijl alle paarden die erin stonden keken van huh
- lekker alleen met een paardje wandelen
- weer is boodschappen voor eigenaar doen
- 4 stallen uit mesten in ruil voor op 4 paarden een half uur rijden, heb er 2 gereden en zij heeft er 2 gereden :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 18:03

BeSen schreef:

tja, ik vind het best wel irritand voor de mensen die vroege leerlingen zijn.
je loop tnet iets achter met de puberteit en je meot je dan aanpassen enzo.
maar als je paardje wil spelen doe je dat toch? wat maakt het uit wat andere mensen vinden! bij mij is dat t probleem niet, ik doe het gewoon niet, ik vind het saai :(

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 18:17

anemoonlena schreef:
gister weer een penny moment, letterlijk 8 uur op stal geweest, samen met een 'penny vriendin' en nu de penny momenten

- we meosten alle merrie's uit de wei halen
- paarden voeren en dan in ruil een chocolade reep
- een merrie helpen in stal te komen want ze stond klaar om te bevallen, en ja hoor, vanacht is ze bevallen!
- op de stallen klimmen terwijl alle paarden die erin stonden keken van huh
- lekker alleen met een paardje wandelen
- weer is boodschappen voor eigenaar doen
- 4 stallen uit mesten in ruil voor op 4 paarden een half uur rijden, heb er 2 gereden en zij heeft er 2 gereden :)

leuk!!

Knorretjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:07

Ik hou eigenlijk niet zoveel van de kleur roze, maar ik kon het vandaag gewoon niet laten en ben helemaal in het roze gegaan :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 10:33

omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets :o
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...

ik had echt geen flauw idee dat ik dit deed :(
ik praat tegen m'n fiets :j

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 10:34

Oooh,ja,

En kuiten aanspannen als je harder wil, achterover zitten al je langzamer wil, en klakken met je tong....

Deed ik als kind nogal eens...

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 13:02

anemoonlena schreef:
omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets :o
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...

soms zie je je eigen gewoontes niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 18:14

anemoonlena schreef:
omg!

Ach, wacht maar tot je met een auto rijdt! Ik betrap me er soms op dat ik tegen mijn auto praat en hem aanmoedig om sneller te gaan. :Y)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 18:47

Heb een Penny gehad thuis. Die is inmiddels 18 en de Penny-tijd aardig voorbij. Jammer want ik vond het "gekeutel" altijd wel zo gezellig. Daar werd je zelf gewoon weer Penny van. Net als naar Disney of de dierentuin gaan. Tijd voor een kleinkind :D :D
Wat ook altijd zo opvalt aan Penny's is dat ze zo goed kunnen lesgeven aan andere Penny's. :D :D :D