en de penny kwam, en ik kon nog ff zitten op de pony waar ik het meest van houd

heerlijk gepoetst en geknuffeld.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sardientje schreef:vandaag had ik dus weer 2 heerlijke penny momentjes![]()
en de penny kwam, en ik kon nog ff zitten op de pony waar ik het meest van houd.
heerlijk gepoetst en geknuffeld.
BeSen schreef:@sardientje, komt waarschijnlijk doordat anemoonlena nu op de middelbare school zit. Ben zelf een vroege leerling en toen ik in de eerste zat moest je toch met de groep mee en kon je geen paardje gaan spelen omdat jij jonger was. dat is gewoon helemaal kinderachtig als je in de eerste zit volgens hun dan
BeSen schreef:@sardientje, komt waarschijnlijk doordat anemoonlena nu op de middelbare school zit. Ben zelf een vroege leerling en toen ik in de eerste zat moest je toch met de groep mee en kon je geen paardje gaan spelen omdat jij jonger was. dat is gewoon helemaal kinderachtig als je in de eerste zit volgens hun dan
anemoonlena schreef:gister weer een penny moment, letterlijk 8 uur op stal geweest, samen met een 'penny vriendin' en nu de penny momenten
- we meosten alle merrie's uit de wei halen
- paarden voeren en dan in ruil een chocolade reep
- een merrie helpen in stal te komen want ze stond klaar om te bevallen, en ja hoor, vanacht is ze bevallen!
- op de stallen klimmen terwijl alle paarden die erin stonden keken van huh
- lekker alleen met een paardje wandelen
- weer is boodschappen voor eigenaar doen
- 4 stallen uit mesten in ruil voor op 4 paarden een half uur rijden, heb er 2 gereden en zij heeft er 2 gereden
anemoonlena schreef:omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...
ik had echt geen flauw idee dat ik dit deed
ik praat tegen m'n fiets
anemoonlena schreef:omg!
ik ben gister ergens achter gekomen, terwijl ik het al heel lang deed, maar ik merkte het niet,
ik ging vorige week met een vriendin naar stal, en toen ik mijn vp had gereden, stapte ik op de fiets, ik wou toen ik al fietste even stoppen en zei 'hooooo maar' TEGEN M'N fiets
m'n vriendin had t gefilmd, gister ging ik weer naar stal, en vriendin ging weer mee, ik zei weer 'hoooo' tegen m'n fiets toen ik wou stoppen, en ze leit t filmpje zien van vorige week...
ik had echt geen flauw idee dat ik dit deed
ik praat tegen m'n fiets