Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YoutuberPMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:00

XxFyrstaxX schreef:
Dat is heel leuk! Je hoeft het ook zeker niet voor je volgers te doen als je dat niet wilt, maar het is natuurlijk wel gaaf om je kennis met zoveel mogelijk anderen te delen en mensen te helpen!

Begrijp me niet verkeerd, het is geen kwestie van niet willen. Maar het is nooit mijn hoofddoel geweest. Mijn doel is om video's over paardrijden te maken en natuurlijk hoop ik dat de mensen dat leuk vinden. Ik luister ook zeker naar mijn volgers, ik maak wat zij graag willen en dat is voor dit moment voornamelijk vlogs!

Weggebokt

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:06

Snap niet zo goed waar je je zo druk om maakt PMP, je hebt genoeg abbonees op je kanaal ik zou niet een mijn best doen om mij te verantwoorden op een paarden site genaamd bokt :P

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:16

Danielle van Mierlo heeft ook een vlog kanaal gemaakt! Super leuk voor de ruiters onder ons die, niet onaardig naar anderen toe bedoeld, liefst vlogs kijken die serieus over de sport gaan en niet over hoe vlechten of paardentaart maken.

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 22:21

Ik vind Yourridingsucces ook een fijn kanaal!

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 22:24

Ik heb zelf ook een kanaal. 1 x per weer komt daar een nieuwe video op over mijn werk als groom. Link hier onder ⬇️

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:00

hoelang zit Destiny nu in dit topic? :')
iedereen nog zo zeggen dat ze gewoon mee kan lezen :P
verder, ik vind je niet vervelend Destiny, je hebt een sterk karakter en je doet je best. niet alles gaat perfect, maar je bent nog maar 14. genoeg tijd om nog van alles te leren dus.
sommige reacties zijn erg kort door de bocht.
ik snap niet waarom sommigen zo doen hoor.
zij is tenminste niet zo vreselijk als Ilse Visser.
maareh, stop maar wel met jezelf de hele tijd te promoten, dat is een beetje irri aan het worden.
verder vind ik het wel een leuk kanaal, door jou heb ik leren galopperen in de video: hoe moet je galopperen. geen idee hoe maar door jouw tips is mijn zit wel enorm verbeterd.

trouwens, hoefwijzer is ook wel leuk als je niet compleet wil worden afgezeken als een klein kind. als je het niet met haar eens bent in de reacties word ze een partij boos!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:21

Echt? Heb nooit gereageerd maar vind haar wel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:28

AlwaysH schreef:
Echt? Heb nooit gereageerd maar vind haar wel leuk!

Ja, zo werd ze net boos omdat iemand het er niet eens mee was dat ze Pokémon Go te paard speelt. Dat je een andere mening hebt, ala. Maar ga dan niet lopen zeiken als een kind van 4.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:31

Mee eens.
CuteShetlandPony kan ook agressief uit de hoek komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:32

AlwaysH schreef:
Mee eens.
CuteShetlandPony kan ook agressief uit de hoek komen...

Ja, heb ik ook weleens gezien. Jammer, want zo verdien je geen respect bij mij. Ik vind haar sowieso niet zo, ze is veel te groot voor dat arme beest.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:33

Ja, zoiets zei ik dus, toen werd ze boos, oeps...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:34

AlwaysH schreef:
Ja, zoiets zei ik dus, toen werd ze boos, oeps...

Ach ja, ze wil de realiteit niet zien. Als ze zo van hem houdt gaat ze niet meer op hem rijden. Maar ja, ze doet het met liefde dus dan maakt het niet uit hé <3

Zucht..

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:35

Ik had ook al gereageerd op die cuteshetlandpony dat ze te groot was en inderdaad niet echt een fijne reactie.Volgens mij wist ze prima dat ze te groot was want ze heeft er niet voor niks een video over gemaakt.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:37

Hahaa, ik kan gelukkig niet uit mijn reus groeien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:37

Natuurlijk weet ze dat, ze is heus niet gek. Ze doet het alleen voor haar eigen plezier. Je kan nog veel meer leuke dingen met een shet doen dan rijden, waar je ook heel veel video's mee kunt maken. Ze heeft dus niet echt een excuus.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:39

Jaa tuurlijk. Ik vind trouwens dat er wel meer youtubers te groot zijn voor de pony maarja.

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:40

Zag laatst in een van de reacties dat ze zou gaan stoppen met rijden, maar dat ze wel zou blijven verzorgen.Op mij heeft ze ook al zo boos gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:41

anna_gail schreef:
Zag laatst in een van de reacties dat ze zou gaan stoppen met rijden, maar dat ze wel zou blijven verzorgen.Op mij heeft ze ook al zo boos gereageerd.

Dat is goed.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:44

Nathalie18x schreef:
Jaa tuurlijk. Ik vind trouwens dat er wel meer youtubers te groot zijn voor de pony maarja.

Mij niet toch? :') :P

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:50

Neehoor !Ik moet eerlijk zeggen dat ik je kanaal ook nog niet bekeken heb dus :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:53

Haha, mijn verzorgpaard meet 1,82+, dus was een grapje _O-
(Wel mn kanaal bekijkenXD)

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:59

sardientje schreef:
trouwens, hoefwijzer is ook wel leuk als je niet compleet wil worden afgezeken als een klein kind. als je het niet met haar eens bent in de reacties word ze een partij boos!

Helemaal mee eens, ik gaf laatst een goedbedoelde tip, dit kon gewoon niet negatief geïnterpreteerd worden en toen nog kreeg ik een lading over mij heen van haar.. Zo laat je je ook wel kennen als youtuber zijnde. En haar laatste video ging over pokemon go spelen tijdens het paardrijden. Hoe gevaarlijk wil je het hebben? Heb daar maar niet gereageerd want ik zag dat iemand anders er al een reactie onder had geplaatst en dat viel ook niet helemaal goed :')

Qua youtubers vind ik felinehoi, madeefleur en Jill Huijbregts Dressagevlog erg leuk om te kijken :)

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:19

sardientje fabrics had die reactie geplaatst. ik dus :P
haha ik moest er iets van zeggen. wat een idioot zeg. pokemon te paard, wtf
ik snap die fenna niet. alles is leuk en aardig totdat je iets zegt wat ze niet horen wil, dan is het niet meer leuk. als ik had geweten dat er zo'n mens achter de computer zat...

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:27

Ik vind hoefwijzer en pimabigail echt drie keer niks :n felinehoi ben ik helemaal fan van! :):) qua info video's vind ik het een beetje gedeeld, dan weer wel goed en dan weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:29

Pfff jemig wat een aanstellers zijn jullie zeg :'). Die meid van HoefWijzer doet het hartstikke veilig en zegt zelf ook dat veiligheid het belangrijkste is. Ze heeft een doodbraaf paard en die kent ze door en door. Dan mag ze toch zelf bepalen wat ze doet? Ik zie liever iemand veilig Pokémon Go spelen dan rijden zonder cap. Felinehoi filmt ook op haar paard, moet ze daar dan ook meteen mee stoppen? Echt een stelletje moraalridders hier, bah.

Dat ze ontzettend boos wordt in de reacties vind ik ook ontzettend overtrokken. Ik vind haar volwassener reageren dan menig bokker in dit topic :=.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-16 10:31, in het totaal 2 keer bewerkt