Was een stille meelezer, volg de meeste inmiddels wel
Een van mijn favoriete foto's van mijn eigen insta met mijn (inmiddels eigen) paard:
Cyruss_
Geplaatst: 10-02-16 00:57
xDeena_ schreef:
Dat van dubbele accounts is nieuw inderdaad!
Dubbele accounts? Ik krijg echt het gevoel dat ik onder een steen leef
Mowgli4
Geplaatst: 10-02-16 01:01
Cyruss_ schreef:
xDeena_ schreef:
Dat van dubbele accounts is nieuw inderdaad!
Dubbele accounts? Ik krijg echt het gevoel dat ik onder een steen leef
Ja dan hoef je niet steeds in en uit te loggen als je bijv van je eigen account naar het account van je paard wil
Cyruss_
Geplaatst: 10-02-16 01:04
Oh relaxed! Ik zit nu altijd al te hannesen met het account van m'n werk. Hele tijd in/uitloggen, super om te horen dat dit nu dus anders kan. Alleen nog geen idee hoe
Die foto! Ik heb 21 volgers en ben op zich wel blij. Weten jullie misschien hoe je foto's van je computer op je mobiel zet? Want heb wel leuke foto's op mijn computer maar niet telefoon.
Ik ben begonnen op pagina 1 volg daar nu iedereen Zal geen spookvolger zijn dus liken moet ik nog doen (weet nog niet exact hoe instagram werkt) voelt alsof ik onder een steen heb geleefd
Over die dubbele accounts, dat gaat zo; op je profiel klikken -> op instellingen (dat ronde dingetje) -> naar beneden scrollen en dan op account toevoegen.
Ben niet al te best in het uitleggen hoop dat je het begrijpt anders doe maar een pb doe ik het met foto's haha.
Ik volg iedereen weer, als het goed is. Een followback zou leuk zijn; xjonkvrouw is mijn naam!
Als ik je vergeten ben moet je het zeggen!
Edit; ik plaats mijn foto's nu met een witrandje, vinden jullie dat ik dit moet blijven doen of gewoon op volledig formaat (zonder wit)? Ben een beetje aan het twijfelen. Haha.
Oh had me helemaal niet op die lijst gezet! het lukt me ook niet om hem te quoten via m'n mobiel.. Zou iemand zo lief willen zijn en mij erop willen zetten