NailB schreef:3 stapjes vooruit en 2 achteruit. Jammer dat het nu even zo gaat, maar het komt vast goed. Het klinkt alsof je het heel rustig en goed oplost!

Precies, het gaat heel langzaam maar het zal vast lukken, ooit!
Fellow schreef:Wat ontzettend k*t zeg, denk je dat je er bijna bent..
Is het niet een idee om ipv een beleerstal een gediplomeerde men-instructeur te vragen om te helpen? Dan heb je wel professionele hulp, maar hoef je haar niet helemaal uit handen te geven.
Ja, na 2 jaar geduld te hebben gehad, begint dat nu wel zo'n beetje op te raken hoor
Heb ik inderdaad overwogen! The thing is, alleen, dat ik haar misschien juist wel liever uit handen geef. Liever een ervaren iemand op de bok dan iemand die mij vanaf de zijlijn toe moet schreeuwen wat ik moet doen in een split second.. Op zo'n moment gebeurt het natuurlijk heel snel allemaal en grijpt iemand die precies weet wat ie moet doen misschien beter/sneller in?
Maar dan nog, €350 vind ik wel erg veel geld en dat houdt me dus wel tegen.
Voorlopig probeer ik in ieder geval haar weer een beetje vertrouwd te krijgen met de kar en zodra we daar weer zijn, kijk ik verder. Of doorrijden met hulp van instructeur, of wegbrengen.
Jammere is wel dat het weiland straks waarschijnlijk een poos niet meer te rijden is. Maar misschien is een break ook wel niet zo'n slecht idee.