Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goof schreef:Believe schreef:Nee dat doet er inderdaad niks toe, maar ik begrijp helemaal niks van dit hele verhaal. Een normale 14-jarige kan toch wel normaal vertellen wat er is gebeurd? Telefoon lag eerst bij haar tante in Duitsland, paar dagen later had ze haar telefoon weer, botten lagen bij de eigenaar en net heeft ze er weer foto's van gemaakt?
En jij als 13-jarige zou ook gewoon begrijpend lezen moete beheersen. Daar zouden scholen echt veel meer mee moeten doen trouwens.
TS heeft namelijk alles duidelijk en leesbaar beschreven. Lezen en begrijpen wat er staat.
Laura12 schreef:Foto heb ik niet en de eigenaar weer nog steeds van niks hij is niet heel erg een dierenvriend hij koopt ze maar komt er dan niet vaak ik en mijn vriendin verzorgen ze daarom
Laura12 schreef:De eigenaar van de ponys heeft de botten
Laura12 schreef:Sorry dat het niet duidelijk is maar de botten heb ik afgegeven bij de eigenaar ( dus daar laten liggen)
W_Empress schreef:Waarom zou ze? Naar de eigenaar gaan en vragen of ze fotos mag maken voor op internet omdat ze niet geloofd wordt? Doe toch normaal...
xXLianneXx schreef:Het kan toch best zijn dat dat dat bottenpakket dan wel een veulen is geweest, daar hebben we geen foto's van.
Maar de botten in de stal, die waar wel foto's van zijn, zien er gewoon uit als hondenbotten. En als het een boerenterrein is, is het niet onlogisch dat een hond van de buren, of een hond van jaaaren terug die botten begraven heeft. Niemand heeft bewijs dat het botten van een veulen zijn, niemand heeft bewijs dat het hondenbotten zijn. Daarom mag er best iets vriendelijker gedaan worden wat mij betreft. Uiteindelijk zal niemand weten wat het echt geweest is.