catzkillz schreef:SienenIvo schreef:Dat moet je niet aantrekken joh! Koop toch lekker die pony,iedereen blij!
behalve mams en paps als ze ponylief ineens in de living zien staan
Tja.. Dan moeten ze hun kind beter opvoeden zeker? Nee is nee..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimbers schreef:Jeetje mensen, dit kind is 11 jaar en dan gedragen jullie je zo? Ongelooflijk.. Laat een ander toch eens in zijn waarde en hoh op met dat hatelijke gedrag, vind het in en intriest.
. Ze vraag of het verstandig is.Ramboxxx schreef:SienenIvo schreef:Waarom moet je dan stoppen met Bokt?![]()
OMDAT IEDEREEN HIER FLAUW TEGEN MIJ DOET
kritiek is iets waar je van kan groeien.
veel succes.
iedereen had toen wel wat penny gehalte neem ik aan haha. Niks mis mee hoor. Alleen soms op bokt zien mensen penny als een slecht iets. Niet altijd hoor
Kwanyin schreef:Wat klopt er niet?
Laat ik het even samenvatten:
Meiske is elf jaar en wil dolgraag haar lievelingspony kopen.
In haar hoofd, zoals wij allemaal op die leeftijd droomden, heeft ze al helemaal voorzien hoe ze het gaat doen met haar eigen geld en haar ouders zullen vast wel willen bijspringen. Ze vraag of het verstandig is.
Dan komt er reactie dat ze het zelf niet kan betalen en haar ouders alles moeten doen. Oeps, ze dénkt wel dat haar ouders haar gaan bijspringen maar helemaal alles betalen....toch even navragen bij mama en papa. Maar hoe doe je dat? Wat moet je tegen je ouders vertellen? Hoeveel kost het nu werkelijk?
En dat belachelijk gedoe over die "jij rijdt geen M en je weet niet eens wat aan de teugel is!" heeft er niets mee te maken. Zoveel kinderen die daar veel fantasie in hebben en al snel vinden dat ze hoger rijden dan ze werkelijk doen omdat ze een keertje op een goede dressuurpony hebben gezeten. Dat heeft niets te maken met het feit dat TS graag een pony wil en haar daarop belachelijk bemaken is gewoon zelf heel erg kinderachtig.
Een meisje van elf heeft nog niet het verstand van een twintigjarige die alles eerst heel goed overdenkt en dan iets vraagt. Die is enthousiast, denkt dat veel dingen automatisch wel goed zijn en vraagt maar raak. Pas daarna begint ze na te denken of het wel allemaal zo kan en dan kunnen plannen nog veel gewijzigd worden. Zo simpel is het.
Jippelmans schreef:Kwanyin schreef:Wat klopt er niet?
Laat ik het even samenvatten:
Meiske is elf jaar en wil dolgraag haar lievelingspony kopen.
In haar hoofd, zoals wij allemaal op die leeftijd droomden, heeft ze al helemaal voorzien hoe ze het gaat doen met haar eigen geld en haar ouders zullen vast wel willen bijspringen. Ze vraag of het verstandig is.
Dan komt er reactie dat ze het zelf niet kan betalen en haar ouders alles moeten doen. Oeps, ze dénkt wel dat haar ouders haar gaan bijspringen maar helemaal alles betalen....toch even navragen bij mama en papa. Maar hoe doe je dat? Wat moet je tegen je ouders vertellen? Hoeveel kost het nu werkelijk?
En dat belachelijk gedoe over die "jij rijdt geen M en je weet niet eens wat aan de teugel is!" heeft er niets mee te maken. Zoveel kinderen die daar veel fantasie in hebben en al snel vinden dat ze hoger rijden dan ze werkelijk doen omdat ze een keertje op een goede dressuurpony hebben gezeten. Dat heeft niets te maken met het feit dat TS graag een pony wil en haar daarop belachelijk bemaken is gewoon zelf heel erg kinderachtig.
Een meisje van elf heeft nog niet het verstand van een twintigjarige die alles eerst heel goed overdenkt en dan iets vraagt. Die is enthousiast, denkt dat veel dingen automatisch wel goed zijn en vraagt maar raak. Pas daarna begint ze na te denken of het wel allemaal zo kan en dan kunnen plannen nog veel gewijzigd worden. Zo simpel is het.
Goede post, kon t niet beter verwoorden
Ramboxxx schreef:Ik heb geen eigen pony
Ik mag geen eigen pony
Ik wil een eigen pony
Ik ga eg morgen vragen en m'n lijstje laten zien
Als k een pony mag
Moet ik daar wel over gaan denken
Daarom heb ik dit topic gemaakt
En over M1
Heb vroeger een keer op een M paard gereden