Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deed hij bij jullie sgw ? Christel1 schreef:annedv schreef:Oh bij ons deed Sem normaal kamp haha! Daarom vroeg ik het;)
Reed bij jullie ook iemand op compagnon?
nee daar reed niemand opNoemienoraly schreef:Ik reed in week 1 op blizzard, echt een leuk paarddeed hij bij jullie sgw ?
ja bij ons in week 4 sgw reed een vriendin van mij erop
/3:D en echt een super leuk kamp ga zeker weten daar volgend jaar daar weer heen!!!
liefsxselena schreef:Aahhh ik reed ook op Beetle in week 4 !! Bij mij steigerde ze ook maar ik vond t zooooo'n schat wauw ik hou van dat beest.![]()
liefsxselena schreef:Haha mijn dressuurproefje ging zoooooo goed! *ahum* steigeren, niet wenden, poedersuiker doen. Maar ik liet de jury een brede glimlach en een dikke duim omhoog zien hahahaha :p Springparcours van Beetle en mij staat op YouTube en met dr cross 2 weigeringen die mijn schuld waren en ze liep er 1 x naast. Was ook mijn schuld hahaha. In welke week rijd jij op Beetle?
Elise1003 schreef:Ik ben vorig jaar naar het SGW kamp gegaan. Beviel erg goed.
De leiding was aardig en behulpzaam en de tenten waren inderdaad wel koud.
Ik ging met mijn eigen pony erheen en die kreeg een grote box. Ik had eigen voer meegenomen en dat werd keurig gevoerd. Hij kreeg ook voldoende hooi en had elke dag een schone box. We hebben zeker wel buitenritten gemaakt en we gingen daarbij ook erg hard. Ik had geen mensen in mijn groep die niet konden rijden dus dat was wel fijn. En er was wel 1 meisje die wat minder ervaring had en die werd overgeplaats naar groep A. De eerste keer dat je gaat rijden rij je in een hele grote groep. Met 16 kinderen in mijn geval. Hier werd een sprongetje gemaakt en gekeken hoe je reed. Er werd dus niet blindelings gevraagt naar je rijervaring. De lessen waren zeker leerzaam en er werden veel leuke dingen gedaan in de lessen. Het crossen was natuurlijk het hoogtepunt. Het eten was niet erg lekker maar wel te eten. Tijdens de wedstrijddag sprong ik 80 en b dressuur. Maar je mocht je eigen hoogte kiezen en niveau. Dus ook 1.00 springen en m dressuur.
Al met al, Ik ga er dit jaar weer naar terug.
ik heb er echt nu al zin in! ben benieuwd wie er nog meer gaan en wie ook in week 6
We weten alleen nog niet wanneer ..