Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar wat super rot voor je! Het zal inmiddels al wel duidelijk zijn dat je wettelijk gezien geen poot hebt om op te staan. Wat je nu gaat doen lijkt mij het beste, op een vriendelijke manier er proberen uit te komen met de oom van je ex, tevens was de oom ook de eigenaar van Tucker toch? Leg hem ook uit dat jij niks tegen hem hebt en dat het voor jou evengoed vervelend is dat de relatie niet gelopen is zoals gehoopt. Dat je je heel erg bent gaan hechten aan Tucker en of hij bereid is Tucker (alsnog) aan jou over te dragen. Desnoods tegen een vergoeding. Mocht hij bereidwillig zijn laat het dan meteen op papier zetten. Verder heb ik niet helemaal begrepen of het land waar Tucker nu staat ook bij het kamp hoort/ligt waar jouw ex woont? Dan zou het misschien wel wijs zijn een ander plekje voor Tucker te zoeken. Wel fijn dat je moeder achter je staat. Heel veel succes en hopen dat je je paardje snel weer bij je hebt! *fingers crossed*
(blond geboren, hè)
Wiz schreef:Eerst even het hele topic doorgelezen.. (wat minder lang had geduurd als het Meeerel vrij was geweest) maar wat super rot voor je! Het zal inmiddels al wel duidelijk zijn dat je wettelijk gezien geen poot hebt om op te staan. Wat je nu gaat doen lijkt mij het beste, op een vriendelijke manier er proberen uit te komen met de oom van je ex, tevens was de oom ook de eigenaar van Tucker toch? Leg hem ook uit dat jij niks tegen hem hebt en dat het voor jou evengoed vervelend is dat de relatie niet gelopen is zoals gehoopt. Dat je je heel erg bent gaan hechten aan Tucker en of hij bereid is Tucker (alsnog) aan jou over te dragen. Desnoods tegen een vergoeding. Mocht hij bereidwillig zijn laat het dan meteen op papier zetten. Verder heb ik niet helemaal begrepen of het land waar Tucker nu staat ook bij het kamp hoort/ligt waar jouw ex woont? Dan zou het misschien wel wijs zijn een ander plekje voor Tucker te zoeken. Wel fijn dat je moeder achter je staat. Heel veel succes en hopen dat je je paardje snel weer bij je hebt! *fingers crossed*
was het maar zo'n feest
Citaat:Dankjewel! Nou,opzich zou ik nog ontzettend veel geluk moeten hebben.
Maargoed,ze staat nu in het weiland achter het kamp,gelukkig dat ik alleen de sleutel heb want anders was ze allang weg. Ze hebbem het hek al geprobeerd los te breken.
Ik heb al ontzettend vaak gezegd dat ik niet zonder Tuck kan er waarom niet maar ze denken alleen maar aan zichzelf en het geld.
Tallie1979 schreef:Mijn gevoel bij dit verhaal is dat je het beter los kunt laten. Je hebt ze beledigd ( of nou ja, je moeder dan ) en mijn gok is dat het een principe kwestie gaat worden. Ze zijn boos op jou/jullie en kennelijk hebben ze dit inmiddels al kenbaar gemaakt door een van je vriendinnen te achtervolgen.
Ze hebben het hek proberen open te maken en ze waarschuwen je dat je een probleem hebt als je de pony verwijderd. Hoeveel waarschuwingen wil je hebben?
Deze mensen gaan het dier niet aan je afgeven of verkopen. Je hebt "een van hen" gekrenkt als buitenstaander en dit is hun manier om je dwars te zitten. Als je op je knieen terug gaat hebben ze je precies waar ze je hebben willen.
Mijn advies? Zoek een ander verzorgpaard en laat ze lekker links liggen! Ik begrijp dat je een band hebt met het dier, maar soms kan je beter omdraaien en weglopen.
I agree very totally