Ik vind de zwarte hierboven wel te dik Geen extreem overgewicht, maar iets eraf kan ook geen kwaad
zamira16
Geplaatst: 27-04-12 00:10
ik vraag mij ook af of me paard nou echt te dik is. ik krijg de laatste tijd regelmatig te horen dat mijn paard aan de dikke kant is en dat er wel wat van af zou mogen. ik zelf deel eigenlijk ook wel de zelfde mening, maar ik zou graag wil ik jullie mening hier over willen horen.
Op de foto van afgelopen zomer was hij prima. Nu is hij idd wat te dik. Dit topic maakt overigens wel weer eens goed duidelijk dat heel veel mensen niet meer weten hoe een paard eruit hoord te zien, en dat we zo gewend zijn aan veel te dikke paarden dat we dat de norm zijn gaan vinden. Want ik zie in dit topic echt heel veel te dikke paarden voorbij komen en het grootste gedeelte van de posters hier zegt dan vrolijk dat ze helemaal niet te dik zijn.
clhufl
Geplaatst: 27-04-12 07:46
op de foto hoe die nu is mag hij er inderdaad wel wat af hebben.
Edit: op de andere foto's is hij wel mooi que gewicht
zamira16
Geplaatst: 27-04-12 09:03
oké, hartstikke bedankt voor jullie reacties . dat betekend dus weer hard trainen om de kilo´s er af te krijgen. ik vind belangrijk dat me paard in goede conditie is.
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-04-12 10:23
Dit is een shetje van 5, hij was vorig jaar EXTREEM dik! vorig jaar juli (hoefbevangen, wat ik nog niet door had.): http://i968.photobucket.com/albums/ae16 ... M_2609.jpg Hij zit nog redelijk dik in zijn wintervacht!