Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:SienenIvo schreef:Ja,dat is waar!
Maar in een proef moet je toch meer overgangen enz... maken of heb ik het fout??
En dit dien je thuis zelf en tijdens de lessen ook te oefenen. Alle onderdelen die je tijdens wedstrijd heb oefen je.
En dan zijn de wedstrijden om uiteindelijk te verfijnen en steeds meer de puntjes op de i zetten door de adviezen van de jury.
SienenIvo schreef:welmoed__ schreef:ik trek hier een conclusie dat dit een meisje is wat nog niet zo veel snapt van hoe de paardensport in elkaar zit. Met ervaring en ouder worden gaat ze dit wel begrijpen.
Waarom snap ik er niets van??
SienenIvo schreef:Ja,maar dat zijn de basis dingen!
Die moet ik zelf weten!
Ze kan niet altijd zeggen van:Sien doe dit,Sien doe dat!
SienenIvo schreef:1ste cc:169
2de cc:166
3de cc:173
SienenIvo schreef:Ik snap het wel!
Maar ik vind dat mijn instructeur mij niet heel de tijd op die dingen moet wijzen!
Ik heb priveles en groepsles!Morgen zelfs!
xNK schreef:SienenIvo schreef:Ik snap het wel!
Maar ik vind dat mijn instructeur mij niet heel de tijd op die dingen moet wijzen!
Ik heb priveles en groepsles!Morgen zelfs!
Oké, vooral bij een privéles verwacht ík dat diegene constant met mij bezig is en tussendoor uiteraard "met rust laat" door even te stappen.
Vraag dan vooral aan de privéles instructrice of ze samen met jou je protocol wilt doornemen en daaraan wilt werken
SienenIvo schreef:Asyaa schreef:Waarom wil je dan niet dat die instructeur jou continu op die dingen wijst?
Dat moet ik toch zelf weten??
Dat doet ze soms ook hoor!