Ik ben benieuwd wat jullie nu vinden, vorige keer waren de meningen heel erg verdeeld, maar nu heeft ze heel veel spieren bijgekregen, en ben benieuwd wat jullie er zo van vinden.
dat komt vorige foto's waren van eerste keer onder zadel, en nu is ze al 4 maand onder zadel dus ja ze heeft er al flink wat spieren bijgekweekt
Yvettee_4
Geplaatst: 27-10-11 11:19
en ik met mijn 1.82 op deze fjord? ik rijd vaak buiten (ik ben niet de allerlichtste, en cap had ik in me hand, had ik net daarvoor even af gedaan omdat het warm was)
@paardenliefj dit is idd wel een foto waar ik het groots op lijk, vandaar dat ik deze heb geplaatst. als dit kan, dan kan het volgens de andere foto's die ik heb ook
De vraag voor de shetlander, denk dat dat jullie allebij te groot zijn! 1,47 gaat misschien nog net maar 1,56 zou ik niet meer doen.
MoonWencke
Geplaatst: 27-10-11 12:39
Maar een Shetlander van 1.17? Ligt er maar net aan hoe die gebouwd is. Kwa gewicht zou het kunnen, 1.47 hoeft nog niet meteen te groot te zijn. Heb je niet toevallig een foto?
(ik ben zelf 1.58 en mijn shet is 1.09, en daar werd nog van gezegd dat dat wel gaat al ben ik het daar zelf niet helemaal mee eens)
Hanna, foto zegt meer, zoals moonwencke idd zegt, bij haar stond het wel. Je hebt niks aan informatie, je moet het echt zien.. Probeer een foto te maken, dan kunnen wij beter oordelen
Hanna2000
Geplaatst: 27-10-11 13:07
mijn vriendin komt net niet met de voeten onder de buik vandaan ook op een pony die its groter is