Ben een beetje aan het balen nu, heb niet genoeg leer om het overnieuw te maken
zal straks eens kijken hoe het zadeltje ligt op een classic, misschien dat dat al beter staat, zal zo ook wel een foto posten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal straks eens kijken hoe het zadeltje ligt op een classic, misschien dat dat al beter staat, zal zo ook wel een foto posten. 

want zo luxe als die die jij hebt gebruikt Muztang, zo vind je ze in de winkel niet vaak, op de beurs hebben ze ze misschien nét toevallig wel! dan heb ik het over de franje topjes, niet over de studs, studs kan je hier en daar wel halen (tip, bij nagelverzorging artikelen bij drogisten hebben ze soms ook leuke studs! ze zijn eigelijk om op je nagels te plakken, maar dat weet dat modelpaard niet..!
) 
Cassidy schreef:Franje en kwastjes zijn zelf te maken...is een klus maar dan heb je ook wat.
Tip qua lijm: gebruikt Aleene's tacky glue, die vlekt niet.
dus alle mogelijke tips zijn zeer welkom!
de lijmstukken wil ik wegwerken met zwarte inkt, en de knipranden ook zodat deze donkerder zijn en minder storend grijs.

Telpeva schreef:Wat ontzettend gaaf, had je hier een voorbeeldje of een patroon voor? hij is echt mooi! Mag ik vragen hoe het precies zit met de bovenkant van de franjes? zijn dat een soort van speciale crimp beads waarmee je ze vastgezet hebt? ziet er echt mooi uit al dat detailwerk, mijn prutswerk komt hier qua kwaliteit niet eens bij in de buurt
Ik zal wel nog een paar foto's maken zodra het af is, misschien dat het geheel dan ook wat duidelijker te beoordelen is.
Of bedoel je meer deze? http://identifyyourbreyer.com/images/07074.jpg
ik zal eens kijken naar de modellen die je daar noemt! 
Starlight_22 schreef:Over jouw zadel durf ik nog niks te zeggen Telpeva, zonder zitting, heb totaaaal geen verstand van Western zadels. Maar hoe heb je die beugels gedaan?
Ik wil dat óók kunnen!