Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vooral omdat ik haast nooit val, en als ik val is het altijd grappig

Aangezien ik altijd komisch val weet ik er nog wel eentje maar da's technisch gezien geen echte val vind ik.
nienke_H schreef:In mijn paardrijles vielen 2 meisjes een keer tegelijk, we reden zonder zadel, en waren heerlijk aan het galoperen, tot de pony van mijn vriendin schrok, en kei hard opzij sprong, net een ander meisje kwam voorbij galoperen, en die schrok ook, toen vielen ze allebij, mijn vriendin met haar hoofd op de kont van het andere meisje![]()
Was een komisch gezicht!
hahaha dus onderweg moest ze her en der gecorrigeerd worden.
!!!Vervolgens werd ik weer voorover gelanceerd en lag languit in de zand te happen.
) was ze achter mijn benen gaan rollen,rolde zo tegen mn kuiten en knieholten aan waardoor ik prompt omlaag viel,doordat ze schrok dat ik bovenop haar landde
stond ze razendsnel op waardoor ik weer een duw vooruit kreeg!
maar tjongejonge wat stond ik voor schut!Mijn dochter hing paars van het lachen scheef op het zadel hahahaha die kon niet meer.

Funnyhorse, geweldig!!
) maar door een pony omver gerold is toch heel nieuw

Maar iedereen hing nog dus we gingen gewoon verder. Paar paden gingen goed, maar toen kwam er een bocht naar rechts en ik voelde het aankomen. Pony zette de kont eronder en begon net voor de bocht te versnellen, in de bocht gaan die achterbenen de lucht in en ik wist het: hier ga ik ... Mijn plan was: ik steun gewoon met mijn handen op z'n hals
Héél mooi plan vond ikzelf, alleen zat pony dus in een bocht naar rechts, ik strek mijn handen uit en z'n hoofd was ineens weg (was dus naar rechtsgebogen) dus ik ga handen eerst, links langs z'n hals zo de grond op .. Eerst handen, toen gezicht, en dat lag ik ... Tot zover mijn prachtige plan
).
Mijn idee was om de hals te grijpen maar het paard sprong na de landing meteen naar rechts, ik hing er nog net een beetje aan. Toen ik m eindelijk tot stilstand had liet ik mij los van de hals en wat doet het paard... Geeft nog een duw extra met zn hoofd waardoor ik mijn evenwicht verloor... Lag Gwen alsnog met haar kont in het zand
Iedereen lag helemaal in een scheur en het paard keek me aan van "wat zit jij daar nu dan"
Dus ik begon een beetje als een debiel te rijden, maar mijn paard dacht; ''No way'' En gaf een bok van hier tot Tokio! En ik rolde eraf
Iedereen lachen, dus ik zo; ''Oh...'' Maar uiteindelijk kon ik er ook wel omlachen, aangezien een vriendin vertelde dat mijn paard bijna een handstand maakte haha 
dus op een gegeven moment zei ik : hoo maar hoor!! En toen moest zij ook lachen
nienke_H schreef:In mijn paardrijles vielen 2 meisjes een keer tegelijk, we reden zonder zadel, en waren heerlijk aan het galoperen, tot de pony van mijn vriendin schrok, en kei hard opzij sprong, net een ander meisje kwam voorbij galoperen, en die schrok ook, toen vielen ze allebij, mijn vriendin met haar hoofd op de kont van het andere meisje![]()
Was een komisch gezicht!
Vorig jaar was ik op buitenrit, reed op een oud springpaard, wij aan het crossen daar door die bossen, maar ik reed achter een paard wat net nieuw op die stal was, dus die was voor het eerst mee. Dat paard bedacht dus zijn eigen route, sprong tijdens de volle ren galop een super klein paadje in, mijn paard dacht 'ohje, de route is veranderd' dus gaat er vrolijk achteraan + de rest van de groep, helaas was mijn paard een stuk groter als de rest en kon die bocht dus onmogelijk nog maken, we vlogen dus letterlijk uit de bocht en ik hing op een tak van een boom (nee gééén grapje
)
' zet een stap op zij, kont omhoog en ik word zo HOPPA over het zadel naar de andere kant geworpen, met mijn smoelwerk in het zand.