weet iemand nog op welke blz die stal van Imandy ongeveer stond? heb maar gezocht maar kan hem nie vinden...
Bonjoy schreef:Is dat paardje niet een beetje donker voor een Haflinger?t is ook geen haflinger meer geen idee wat het is geworden gewoon een vuilnisbakje denk ik
birrie1709 schreef:weten jullie leuke namen voor een arabier , de repaint van het shet veulen , repaint haflinger ?is dat voor mijn Arabier?want die moet Milow heten
heb net de grazende shire merrie en lippizaner hengst gereserveerd had ook geboden op een vosmerrie uit 2001 maar die staat helaas nu gereserveerden perheron veulen maar daar nog niks van gehoord.
nou, die man/vrouw had twee adv. staan ik had op de een geboden en pip en thatsme hadden op de andere geboden alleen nu staat die waar ik op had geboden er niet meer op en heb nu 30 geboden op die ander adv.
ow die advertensie ik heb bijna allepaardjes al die zij heeft alleen die zwarte steigerende en witte grazende heb ik nog niet
ik heb de meeste van die ook wel alleen die ga ik dan doorverkopen met halster+deken op de maarkt. lekker veel winst