Gewoon van stof kun je dat maken. Is er in zoveel verschillende kleuren. Bij de action of zeeman kun je goedkoop klittenband kopen zodat je daarmee sluitingen kunt maken.
Haha, maar soms is die van mij net iets te groot =D
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-11 21:41
Ik speelde er vroeger ook ontzettend veel mee! Dat is nu al een aantal jaar afgezakt hoor, maar ik ben inmiddels al 19!
iMandy
Geplaatst: 28-02-11 21:43
SanneLeoni schreef:
nevadaladylu schreef:
Nou spelen is wel een groot woord maar ik ga ertegen praten en vertroetelen en dromen
Er is niks mis met een grote fanatasie
Daar is Schleich toch ook deels voor gemaakt? (als je alles uit het boekje leest)
Nieuwe stal is af! Moet alleen nog even hooinetjes maken, voerbakjes ophangen (heb ze wel al gemaakt), stro plakken en touwtjes ophangen. Dit ga ik morgen doen en dan zal ik een foto posten!
Overigens begon ik met sparen van, 'dat is leuk, modelpaardjes.' Momenteel vindt ik het leuk om er een halstertje voor te knopen en in zelfgemaakte stalletjes te zetten. Is eigenlijk gewoon een hobby. Spelen kan ik het niet echt noemen, maar echt alleen op een plank zetten is het ook niet.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-11 21:45
Ik ben ook nog altijd trots op mijn verzameling Ik speel er weliswaar niet mee, maar ik vind het toch leuk om te hebben!
Edit: Zijn jullie geintereseerd in mijn custom haflinger?
Roosje01
Geplaatst: 28-02-11 21:47
Ik wil met de tijd nog wel de 2 stallen aanschaffen en rijbakje en wei neerzetten. En ze dan mooi uitstallen ergens en af en toe de opstelling veranderen. Maar ermee spelen ben ik tog egt te oud voor haha.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-11 21:53
Ik maak ook allemaal accesoires voor mijn paarden Je hoeft er niet persee mee te spelen!
In opdracht gemaakt voor iemand hier op bokt! De manen zijn veranderd, de neus, de hals en het hoofd.
Wat vinden jullie ervan?
pacokuzies
Geplaatst: 28-02-11 22:11
even over de TWH jullie zien toch dat hooft er loopt bij mij van de ogen tot de neus ( beide kanten ) een zwarte streep zou dit van een iemand zijn die in zoon fabriek werkt het leuk vinden om dat erop te zetten