Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:44

hihi, dat profiel van horses87, dat is typisch een penny meisje.
Toen ik jong was heb ik ook weleens samen met mijn vriendin een penny verhaal opgestoken,
aan een paar andere meiden.
Maar dat deden we meer om ze in de malling te nemen.
We waren toen 10 ofzo. en we kwamen 2 meisjes van de zelfde leeftijd tegen op een camping.
En het was toch onze laatste dag, dus we hadden wel even zin in een groot verhaal.
Begonnen we van die verhalen, dat we op een hele grote manege woonde die van ons was,
hadden we van onze ouders gekregen. en we hadden elk 15 paarden, natuurlijk zaten daar ook,
van die super arabier en volbloed paarden bij.
Haha en die meisje helemaal, ooh, aah.
Dat was best wel lache, want ze geloofden het ook nog _O-
Maar dit is dus opzich wel een goed voorbeeld van een pennymeisje :+

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:47

eridinges schreef:
linnke schreef:
Een meisje dat ik ken... nu zo'n jaar of 22 is haar penny tijd nog steeds niet voorbij...

Ze heeft altijd sterke verhalen wat echt absoluut niet kan.
Zo heeft ze een hengst ooit een 'handje geholpen'.

En wat penny meisjes betreft: ja ze mogen wat mij betreft best fantaseren en mij part nog opschrijven ook, maar doen alsof het waar is klopt gewoon niet en dat mogen ze ook best wel eens horen (inderdaad soms wel wat vriendelijker). En inderdaad bij een echte vraag gewoon netjes antwoorden.

Ik ben zelf ook penny meisje geweest en ik hield alles bij in een schriftje, maar ik heb nooit gedaan alsof het echt waar was. En ik kan nu ook lachen om mijn eigen naïviteit en fantasie.

uhhm... Wat bedoel je met een handje geholpen??? :oo

wat denk je?

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:48

linnke schreef:
Een meisje dat ik ken... nu zo'n jaar of 22 is haar penny tijd nog steeds niet voorbij...

Ze heeft altijd sterke verhalen wat echt absoluut niet kan.
Zo heeft ze een hengst ooit een 'handje geholpen'.

En wat penny meisjes betreft: ja ze mogen wat mij betreft best fantaseren en mij part nog opschrijven ook, maar doen alsof het waar is klopt gewoon niet en dat mogen ze ook best wel eens horen (inderdaad soms wel wat vriendelijker). En inderdaad bij een echte vraag gewoon netjes antwoorden.

Ik ben zelf ook penny meisje geweest en ik hield alles bij in een schriftje, maar ik heb nooit gedaan alsof het echt waar was. En ik kan nu ook lachen om mijn eigen naïviteit en fantasie.

uhhm... Wat bedoel je met een handje geholpen??? :oo[/quote]

wat denk je?[/quote]

o jeetje mina :roll:

nevadaladylu

Re: Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:48

echt waar? zo uit haarzelf

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:49

dat bedoel ik....

En zeker iemand van 22 mag dan even hard terug gehaald worden naar de realiteit niet?

Nee, het was op een hengstenstal en de bok was kapot maar iemand had zaad van dat paard besteld dus moest ze dat doen van de eigenaar...
Ze liep er stage zei ze.........
Laatst bijgewerkt door linnke op 27-12-10 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:49

zonder dierenarts erbij?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:50

@jameyskatje: het is ook voor kinderen van 7 - 11 netjes als ze gewoon aan mensen advies vragen in plaats van dat ze beweren zelf alles te kunnen, en het spijt me zeer, maar ik ga dat soort mensen niet in hun droomwereld laten als ze allerlei dingen beweren die gewoon absoluut niet waar zijn.. Ik ben altijd pertinent tegen liegen geweest, en verhalen verzinnen is wat mij betreft okee, maar nogmaals: zet ze dan op crea en zet er [VER] voor.

Maar wat ik dus al zei, onschuldige ontwetende pennymeisjes die vragen waar ze zielige paarden kunnen vinden, die kun je best helpen, net als dat bokt mij ook best had mogen helpen toen ik vroeg wat ik eraan kon doen dat mijn verzorgpony zo'n ontzettend verwend kreng was geworden door alle snoepjes van de baas.

@linnke: nee, bokt is gewoon in veel gevallen zeer onvriendelijk en zeer closedminded als het gaat om meningen van anderen. Mijn kwestie toen was dat ik in mijn pennyheid een topic ergens over had geopend, iets wat ik met een vriendin wilde opzetten, wat overigens niet geheel serieus was, maar daar werd al ontzettend gemeen gedaan (toen was ik ook nog jong, dat maakt het wel wat vervelender). Daarna opende ik dus een topic, gewoon om serieus hulp te vragen bij die pony. Kreeg alleen maar ontzettend veel verwijzingen naar mijn vorige topic en dat ik niet goed bij mijn hoofd was. Dat vind ik ronduit onvriendelijk, dat zal niet alleen liggen aan hoe ik het opvat.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:51

nevadaladylu schreef:
zonder dierenarts erbij?

Nou heeft wel een dokter nodig, of een plekje in het delta :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:57

linnke schreef:
dat bedoel ik....

En zeker iemand van 22 mag dan even hard terug gehaald worden naar de realiteit niet?

Nee, het was op een hengstenstal en de bok was kapot maar iemand had zaad van dat paard besteld dus moest ze dat doen van de eigenaar...
Ze liep er stage zei ze.........

Dat meen je niet :oo

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:59

Zulke advertenties staan er ook wel eens in de krant met een 0900 nummer erbij :Y) Maar daar werkte ze zeker niet voor? :+

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:01

Jelleee schreef:
Penny meisjes vind ik ook meiden die veel te groot zijn en toch op een (verzorg)shetlander gaan rijden want ''hij vind het leuk kijk maar, zijn oortjes zijn naar voren. En ik weet zelf wat hij aankan en hallo hij vind het leuheuk!''

De shet moet natuurlijk ook in een setje zijn gestoken, lees: VEEL te grote peesbeschermers enz enz enz.
Helaas veel van zulke mensen op Bokt ook..

Ik moet zeggen dat toen ik 9 was, ookal een verzorgpony had,
en vele vriendinnetjes van mij ook.
En wij hebben ook wel eens fouten gemaakt.
Maar dat was vooral uit onwetendheid, en ik vind dat je daar wel om moet denken.
Iedereen is jong en iedereen begint bij 0, dus zou je het ook gewoon rustig kunnen uitleggen dat het zo niet moet.
Zonder iemand helemaal verrot te gaan schelden (waar ik mezelf soms ook van moet inhouden hoor)
Maar als ze dan direct luisteren en het begrijpen, is dat alleen maar goed.
Maar idd als ze dan koppig gaan doen omdat ze het wel beter weten. Dan vind ik dat je iemand daarop mag bestempelen.
Dit kwam gewoon in me op naar het lezen van jou berichtje hoor.
Dus wil daarmee niet zeggen dat JIJ dat doet etc.
Maar gewoon in het algemeen ;)

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:02

ik ben bloed serieus...
Mijn vriend was erbij en we moesten beide echt zoveel moeite doen om niet keihard te gaan lachen!
Zit ze dan midden op een terassje heel trots en hard te vertellen

Nee, naar mijn weten niet...
Naar mijn weten is ze een uitkeringtrekker (ik weet dat ik dat zo niet netjes zeg maar het is echt zo)
Heeft ze 2 of 3 paarden (2 zeker)
Heeft ze de kleinste laten dekken door een 2 jarige die nu al net zo groot was en stond ze ervan te kijken dat de dierenarts zei dat het een groot veulen wordt.

Er zijn meerdere dingen die niet aan haar kloppen en ik heb dus ook het contact maar verbroken...

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:03

er zijn inderdaad genoeg mensen die nog van zulk soort verhalen verzinnen.. Ken genoeg mensen die zelfs hun vrienden 'zelf maken', gewoon een nieuw msnadres aanmaken, nieuwe hyvespagina, alles erop en eraan..

en volgens mij zijn het 0906-nummers. Niet dat ik die advertenties vaak lees, maar 0900 is volgens mij niet bedoeld voor dat soort zaken :P

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:04

bij ons op school zijn er ook van dat soort kinderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:08

nevadaladylu schreef:
bij ons op school zijn er ook van dat soort kinderen

Bij ons ook (middelbare) is een enorme penny,ze vindt zichzelf geweldig rijden (Ze heeft een heel circus aan hulpteugels aan de pony hangen) krijgt de pony zelf de trailer niet in,bazuint rond dat het haar eigen is,terwijl zij hem huurt van een boer.
Zij krijgt haar pony de trailer niet in,zegt ze (tegen een ander meisje bij mij uit de klas) dat zij haar pony aan moet pakken,en dat zij er wel eens op zou gaan zitten om te laten zien wat echt rijden is,verder moet ze meppen met die zweep,dan springt die pony wel weer :? |o

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:09

ik heb ook een zwartbruine arabischevolbloedhengst, alee hengstje ( is 6maand :D ) en ik praat ook tegen mijn paarden :o , ben ik nou een penny :P ? xD lol

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:12

peacehorses schreef:
er zijn inderdaad genoeg mensen die nog van zulk soort verhalen verzinnen.. Ken genoeg mensen die zelfs hun vrienden 'zelf maken', gewoon een nieuw msnadres aanmaken, nieuwe hyvespagina, alles erop en eraan..

Wow dat is wel heel erg ziek!
Je moet er iets voor over hebben om veel hyves vriendjes te hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:12

Ik heb ook een bruine hengst( twenter),ben gek op roze,heb ook nog een shet met een roze deken/bandages/longeerdekje/neusbontje :D

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:13

whaha ja, dat soort dingen krijg je dan wel weer.. heb je een echte zwarte arabische 'wilde' hengst, ben je meteen weer een penny xD Enneh.. ik denk er nu pas aan, maar roze spulletjes op een stoere zwarte hengst? Ja, de kleurcombinatie zal leuk zijn, maar het doet de stoerheid van je paard niet echt eer aan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:15

Het roze hou ik over voor de shet,
mijn paard is toch geen homo ? :D
Mijn shetlander heeft 1 roze (Zelfgemaakte) set,gewoon voor de grap,voor de rest heeft ze ook veel blauw,oranje/geel/groen en bruin staat haar niet (Ze is crème dunn met aalstreep)

ninini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:16

hellllieeeeuw
ick weut niewt euf ht heur geut staat maar
ik hebb ook eun swarte hengstuhh
ik buleeruh hem nu.
ikkuh kan hem alleun rijten.
ennuh hij houdt van rosuh donuts
enn sijn wittuh vlekjuhh gaan ikkuh rose vervuhh

ff in real:
ik heb geen paard.
maar wel verzorgpaard(een dikke knappe friese merrie, met wit vlekje )
die een enorme diva is en die ik ga losgooien :wave:

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:18

Ik heb eigenlijk helemaal niks in het roze.. behalve veel spullen op mijn kamer. Mijn halsters zijn groen, paars en geel met blokjes <3 Dat vind ik zo leuk staan op de Fjorden. Ohja ik heb wel een roze borstelsetje, maar die gebruik ik eigenlijk niet meer, omdat ik nog vier andere setjes had en het een beetje veel van het goeie werd om dat in één kist te doen xD Mijn rijbroek is ook gewoon zwart geweest, altijd ook op één donkergroene na. Zweepje zelfde, hoewel ik wel moet zeggen dat ik me in moet houden om niet zo'n neonroze zweep te kopen als ik ze zie staan xD

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:18

Moderatoropmerking:
Inmiddels heeft TS antwoord gekregen op haar vraag. Omdat er voornamelijk offtopic wordt gereageerd, plaats ik hier een slotje.

Het bespreken van andere bokkers (roddelen) is niet toegestaan. Die berichten worden verwijderd.