hallo mensen.. ik heb een pre anda ruin van bijna 8 jaar. met een pittig karaktertje. afstamming vader VENABLO|| moeder CELESTINA. hij is gefokt in spanje. zijn er misschien mensen met een andalusier die van de mijne afstammen broertjes of zusjes??? dat zou ik wel heel leuk vinden als die er zijn haha.
ras : Kwpn leeftijd: morgen 8! geslacht : merrie stamboek naam : Bradamante naam die ze vanaf jong heeft :Jazz hoogte : 1.65/1.66 kleur : in stamboek staat donkerbruin maar iedereen vind haar toch echt zwart type ; dressuur en spring gefokt
niveau; Dressuur M1 , springen niet gestart spring parcour tot 1.40m
paardjes zie profiel Flicka is een kruising Fjord en Tinker net 4 geworden is een D pony Juliette een NRPS net 2 geworden, word een D pony Romeo een geen idee paardje 5 jaar ruintje is een B pony Hier is een foto van alle 3 samen in de wei En mijn fb cover
Kermis
Geplaatst: 13-05-14 11:27
Buffel 4 jaar Tinker x Fjord
mereltjeuux
Geplaatst: 13-05-14 15:24
Altrido Olet's Edison = Wellhouse Sportsmann x Priory Pickle x Diamant Een 5 jarige Stamboek New forest D Pony, mijn wedstrijd pony
Altrido zannie's Debby 6 jarige Stamboek New forest D pony ( Schoft 1.43) Staat momenteel te koop.
suuzepuus
Geplaatst: 14-05-14 11:58
Ras: Tinker Geslacht: ruin Schofthoogte:1.40 Naam: Lord Nolan of the Owlish fortress Leeftijd: bijna 3 Kleur: zwart stekelharig