er komt een {misschien} B-pony bij mijn verzorg te staan die ik ook mag rijden. meisje van 1,60 op een gemiddelde B-pony? { weet alleen dat het een B-pony is,} past het over het algemeen?
meagan: ik vind het voor het serieuze niet mooi meer, een buitenritje 3x in de week gaat misschien nog wel, maar je bovenlichaam steekt er een aardig stuk boven uit.
Suusx
Geplaatst: 28-05-10 14:10
_xmichelle ik denk dat als het een stevige grote b-pony is dat het dan nog wel kan, want ik ben ook 1.60 en mijn verzorgpony is redelijk stevig gebouwd en 1.22. megan: past denk ik nog net maar inderdaad niet meer voor echt serieus rijden.
@ meagen: Kan nog goed hoor. Ik vind het plaatje ook niet heel storend. Gewoon lekker regelmatig blijven rijden.
Djulitaa
Geplaatst: 28-05-10 16:22
Ik vind niet meer dat het kan eigenlijk. Je bovenlichaam is te lang, en je beugels zitten te kort, als je deze op de goede maat zou doen, ga je hem ook met je benen in de weg zitten.
Meagen @ ik vind het eigenlijk voor 3 keer in de week niet kunnen... Mischien voor af en toe wel eens, maar ik denk toch dat de pony bij het rijden wat last van je heeft, en niet persee om je gewicht, maar ook door je lengte Wel een leuke pony!
dienxx1 ; past! elias ; past , erg leuk combi! Belady ; denk nog net wel! HorseDassoa ; past! iirrssjjee ; past! op allebei Calanddra ; past zeker wel! SophieFT; past, gaaf hoofdstel! _xmichelle ; ;egt echt aan de bouw, heb je een foto? meagen ; voor het mooie niet meer, maar ik denk nog net aan.
zo, ik loop weer bij.
xMelissaa
Geplaatst: 28-05-10 16:41
is de pony stevig gebouwd? want dan kan het wel hoor! is hij wat slanker dan snap ik dat je twijfelt cheetahfan