Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Saartjuh_b schreef:KoudbloedKim schreef:Ik snap niet dat de mini bovenaan vorige pagina nog wel gepast wordt en de onderste niet.
In mijn ogen is onderste meisje toch echt een stuk lichter en kleiner dan pony erboven.
Ja dat vroeg ik mij ook al af..
Ik ben een heel stuk groter en weeg 45 dus zij zal wel een heel stuk lichter zijn.
Dan waarom kan het bij mij dan wel voor 1 x in de maand en kan zij er niet meer op?

en degene op deze blz ook!
xAylie schreef:nee, met het gewicht heeft het niets te maken, maar een shet kan veel hebben & dát vergeten veel mensen.
de lengte zal wel meevallen voor haar 12e is ze zoiezo nog vol op in de groei, ik ben zelf nu 13 heb keihard gegroeid tot nu & nu word ik niet heulveel groter meer, ben 1.68 dus voor hetzelfde geld word ze nogmaar 2cm groter.
cutie_lover schreef:xAylie schreef:nee, met het gewicht heeft het niets te maken, maar een shet kan veel hebben & dát vergeten veel mensen.
de lengte zal wel meevallen voor haar 12e is ze zoiezo nog vol op in de groei, ik ben zelf nu 13 heb keihard gegroeid tot nu & nu word ik niet heulveel groter meer, ben 1.68 dus voor hetzelfde geld word ze nogmaar 2cm groter.
Een shetlander kan niet veel hebben, en dát vergeten veel mensen.![]()
Shetlanders kunnen veel trekken, maar op hun rug