Past goed hoor Linde En Julia en Nouska past ook nog goed!
Melissaamlo
Geplaatst: 06-09-09 11:32
Hee, Wat vinden jullie van een pony van 1.25 en een ruiter van 1.68? Betreft het wel een sterkte temperamentvolle welsh en een ruiter van ong. 47,5kg. Groetjes
Loverkeuh: Past. Tjalk: Past. Caiit: Voor het mooie ben je te groot, maar het kan nog wel. Yffiejj: Past. Elias: Past makkelijk. Sinatjuhh: Past makkelijk. Leinearthur: Past. _Denise_: Past. Vosje456: Past. _Chico_: Past. xx_Mariekee: Zolang je het paard aankan ben je niet te klein hoor. :] Martii_L_P_R: Ik vind je toch echt iets te groot, vooral in je bovenlichaam.. Loveleentje: Past. Stef_Winston: Past. Lisa123: Past. Juulissx: Past. Lindee: Past. Meliaasaamlo: Ik denk dat je daar te groot voor bent, zeker omdat de gemiddelde welsh toch smal gebouwd is. Gewicht zou nog net kunnen, maar lengte is even belangrijk.
Ik denk dat foto het beste is.. soms ziet het er dan alweer anders uit
bia
Geplaatst: 06-09-09 15:11
ik denk dat het voor af en toe eens een keertje rijden wel kan maar foto is makkelijker!!!!
en wat vinden jullie hier van kan zij hier nog elke week op rijden? het zadel is te klein voor haar daar kwamen we later achter nu licht er een gewoon veelzijdigheids zadel op en heeft ze de beugels 2 gaatjes langer ongeveer
melisaamlo: de foto die ik hier eerder plaatste die pony is ook ongeveer 1,25 en de ruiter is ongeveer 1,65 en zei eigelnlijk al te lang is denk ik dat het jij ook tegroot bent maar ik kan natuurlijk niks zeggen zonder dat ik wat heb gezien!!!